Folkille ja Valveelle tuplapronssia Epicasta

Folk ja Valve saavuttivat tämän vuoden Epica Awards -kilpailussa kaksi pronssia kahdella Abloylle tekemällään työllä, jotka toimivat Abloyn 110-vuotisjuhlakampanjan johtotähtinä.

Bronze epica 1200x627

”Kuolematon Herra Henriksson"-filmi palkittiin Corporate Image -sarjassa. Filmi kertoo valtaväestölle tuntemattoman, ABLOY-lukon keksijä Emil Henrikssonin tarinan. Herra Henrikssonin vauhdikkaat ja humoristisesti sekä osin fiktiivisesti kuvatut seikkailut johdattavat katsojat Abloyn alkuajoista kohti tätä päivää ja tulevaisuutta.

Lyhyempi "Kahlekuningas"-filmi palkittiin Homes, Furnishing & Appliances -sarjassa.

Molemmat filmit on suunnitellut Folk Finland, tuottanut Valve Media, ohjannut Pekka Hara ja kuvannut Kjell Lagerroos.

Epica-kilpailun tuomaristo koostuu markkinointia ja mainontaa seuraavista medioista. Kilpailu on avoin mainostoimistoille, tuotantoyhtiöille, valokuvaajille ja suunnittelijoille.

Katso Kuolematon Herra Henriksson täältä.

Katso kaikki Epica-voittajat täältä.

Lisätietoja:
Marko Vuorensola
Executive Creative Director, Valve & Folk
marko.vuorensola@valve.fi
050 322 2811

Katri Kantola
Marketing Manager, Brand & Digital 
‹ Takaisin