Jussi Ollila nimitetty asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi Valveelle  

Digitaalinen markkinointitoimisto Valve vahvistaa asiakasosaamistaan strategisella rekrytoinnilla.

Valve on nimittänyt VTM Jussi Ollilan liiketoiminnan kehityksestä vastaavaksi johtajaksi. Tehtävä on Valveella uusi. Ollila on toiminut pitkään viestinnän ja markkinoinnin sekä brändinrakentamisen johtotehtävissä useissa merkittävissä teollisuusyrityksissä, kuten Metsossa, SRV:ssä ja Kemirassa. Ennen siirtymistään Valveelle hän työskenteli VTT:n viestinnästä ja markkinoinnista vastaavana johtajana.

Fullsizeoutput 600

”Valve hakee aktiivisesti kasvua, ja Jussi Ollilan nimitys Valve-tiimiin on keskeinen osa asiakkuusstrategiamme toteuttamiseen liittyviä rekrytointeja. Jussin monipuolisella kokemuksella haluamme vahvistaa ja lisätä ymmärrystämme asiakkaiden liiketoiminnasta ja maailmasta. Uskomme, että lupauksemme tarjota asiakkaidemme liiketoimintatarpeisiin ja -haasteisiin vastaavia markkinointi-, teknologia- ja viestintäpalveluita saa tämän kaltaisilla rekrytoinneilla lisää osumatarkkuutta ”, sanoo Valve Groupin toimitusjohtaja Jorma Maaninka.

”Olen todella innoissani saadessani liittyä Suomen johtavaan digitaalisen markkinoinnin ja brändinrakentamisen huippuosaajien tiimiin. Uusi tehtäväni, entistä liiketoimintalähtöisemmän markkinoinnin ja muiden ratkaisujen kehittäminen, on upea mahdollisuus hyödyntää urani aikana kerryttämääni osaamista ja kokemusta”, sanoo Jussi Ollila.

Lisätiedot:

Markkinointi&Mainonta uutisoi nimityksestä, lue uutinen täältä

Jorma Maaninka, toimitusjohtaja, Valve Group Oy
jorma.maaninka@valve.fi, puh. 040 173 5504

Jussi Ollila, liiketoiminnan kehitysjohtaja, Valve Brand & Digital

jussi.ollila@valve.fi, puh. 050 3725229

Valve on markkinoinnin, viestinnän ja teknologian yhdistäjä. Autamme asiakkaitamme 160 asiantuntijan voimin muuttumaan ja menestymään digitalisoituvassa maailmassa strategisen näkemyksemme ja kokonaisvaltaisen osaamisemme kautta. Vuonna 2017 konsernimme liikevaihto oli 18 miljoonaa euroa. Visiomme on mullistaa toimialoja, kasvattaa asiakkaidemme brändiarvoa ja tuottaa heille mitattavaa kilpailuetua.

Katri Kantola
Marketing Manager, Brand & Digital 
‹ Takaisin