Valve Media ja Seriously Digital Entertainment tiiviiseen yhteistyöhön

15.08.2017

Valveen osaaminen vauhdittamaan kansainvälistä pelimarkkinointia. Valve Media ja Seriously Digital Entertainment ovat solmineet yhteistyösopimuksen Seriously Digital Entertainmentin pelien markkinoinnin tuotannosta. 

Tiiviiseen ja maailmanlaajuisesti ainutlaatuiseen kumppanuuteen perustuvassa mallissa Valve toimii yhteistyössä Seriouslyn Helsingin ja Los Angelesin tiimien kanssa. Uudentyyppisen, tiiviin yhdessä tekemisen mallin tuloksena syntyvät markkinointikampanjat jalkautuvat Seriouslyn some-tilien kautta.

“Perinteisesti pelialan yritykset rakentavat tämän tyyppisen osaamisen talon sisään”, kertoo Seriously Digital Entertainmentin Chief Creative Officer Petri Järvilehto.

“Meille on tärkeää keskittyä ydintoimintaamme ja halusimme löytää kumppanin, joka pystyy kantamaan vastuun rajussa kasvussa olevan markkinointiviestintämme tarpeista”, Järvilehto jatkaa.

Tiivis yhteistyö on Valveelle luonnollinen tapa toimia. Monipuolinen tekeminen takaa Valveelle mahdollisuuden hyödyntää laajaa markkinoinnin osaamista.

"Olemme Valveella erittäin innoissamme alkavasta yhteistyöstä Seriouslyn kanssa. Tämä on meille jännittävä, mutta samalla luonteva mahdollisuus hyödyntää sekä teknologia- että sisältöosaamistamme viihteen ja peliteollisuuden nopeasti kasvavassa markkinoinnissa”, kertoo Valve Median COO Tommi Palvimo.

”Seriouslyn näkemys pelibrändeistä ja niiden ympärillä tehtävästä sisällöstä sekä vaikuttajamarkkinoinnista on monipuolista, nopeatempoista ja inspiroivaa. Jaamme Seriouslyn näkemyksen partneroitumisen tärkeydestä, joten ajatus tiiviistä yhteistyöstä tuntui luonnolliselta heti alusta alkaen”, Palvimo sanoo.

Lisätietoja:

Tommi Palvimo, COO, Valve Media Oy

tommi.palvimo@valve.fi, puh. 050-353 5173

Petri Järvilehto, CCO, Seriously Digital Entertainment Oy

petri.jarvilehto@seriously.com

www.valve.fi/united

Valve on markkinoinnin, viestinnän ja teknologian yhdistäjä. Autamme asiakkaitamme 160 asiantuntijan voimin muuttumaan ja menestymään digitalisoituvassa maailmassa strategisen näkemyksemme ja kokonaisvaltaisen osaamisemme kautta. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 16 miljoonaa euroa. Visiomme on mullistaa toimialoja, kasvattaa asiakkaidemme brändiarvoa ja tuottaa heille mitattavaa kilpailuetua.

Valve United. www.valve.fi

Seriously on yksi Suomen johtavia mobiilipelistartup -yrityksiä, jonka ensimmäiset julkaisut, Best Fiends ja Best Fiends Forever ovat menestynet maailmalla tavoittaen jo yli 70 miljoonan hengen yleisön. Seriouslyllä on toimistot sekä Helsingissä että Los Angelesissa. www.seriously.com