Valve uudisti brändinsä kulttuurihankkeen avulla

Yhtenäistä missiota, tapaa olla ja puhua, rakennettiin koko kevät yhdessä. Lopulta kasassa oli kulttuuri, jonka jokainen valvelainen tuntee omakseen ja josta ammentaa asennetta ja motivaatiota jokaiseen päivään. Syntyi Valve United.

Valveen viime vuosien kasvu on muodostanut talon sisään unelmajoukkueen, jossa monipuoliset osaajamme täydentävät toisiaan ja ruokkivat intohimoa. Nopea kasvu kuitenkin aiheutti talon sisällä tarpeen uuden kulttuurin määrittämiselle: Lähdimme rakentamaan konseptia, jonka kaikki tuntisivat omakseen ja joka yhdistää. Jolla on yhteinen missio.

Kuten toimivassa kulttuurissa, loimme itsellemme vahvat symbolit, arvot ja rutiinit. Mietimme tavan puhua ja olla, kohdata toinen ihminen, asiakas tai työkaveri. Uuden toimintakulttuurin ansiosta jokainen yksilö tukee suurempaa, yhteistä tavoitetta ja kokee olevansa vahva osa yhteisöä. Yhteisöä, joka tunnustaa nimeä Valve United.


Uutta kulttuuriamme ja tarkennettua strategiaamme kuvastaa Valveen luovan tiimin suunnittelema uusi ilme, joka kiteytyy uudessa brändivideossamme.

 


Tarinamme jatkuu, nyt entistä vahvempana ja itsensä paremmin tuntevana, kansainvälisenä teknologian, viihteen ja kommunikaation yhdistävänä markkinointijoukkueena, joka on motivoitunut tarjoamaan aina parhaan kokoonpanon asiakkaan tarpeisiin.

Valve. Ambitions United. 

Lisätiedot:

Valve Group Oy
Sara Nikander, johtaja, Brand & Digital
sara.nikander@valve.fi, puh. 045 6735 577

Sara Nikander
Director, 
‹ Takaisin