Valve-webinaari: Kun sisällöt eivät toimi, on aika tehdä muutos.

Katso webinaaritallenne sisältöjen tehokkaasta ja tuloksellisesta suunnittelusta sekä jakelusta 

Käytetäänkö teidän organisaatiossanne paljon aikaa ja rahaa sisällön suunnitteluun ja tuotantoon, mutta ette pääse toivottuihin tavoitteisiin? Haluatko parempia tuloksia, muttet tiedä, mistä lähteä liikkeelle? 

 

Valveen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijat Otto Niinikoski ja Merle Karp antavat Valve-webinaarissa konkreettisia neuvoja, joilla voit tehostaa sisällön suunnittelua ja jakelua digitaalisissa kanavissa.

Käymme sisällön suunnittelun ja jakelun läpi neljän vaiheen kautta:

  • Lähtötilanteen analysointi
  • Tavoitteiden ja kohderyhmien määrittely
  • Sisällön ja sen jakelun suunnittelu
  • Testaus, optimointi ja jatkuva kehittäminen

Mitä saat mukaasi?

Annamme konkreettiset kehittämisehdotukset jokaiseen neljään vaiheeseen ja perustelemme, miksi ne kaikki ovat tärkeitä.

BWSquare_Niinikoski_Otto_RGB

Otto Niinikoski, Digital Marketing Lead, Valve

Otto sparraa ja kannustaa asiakkaita tekemään tavoitteellista digitaalista markkinointia kohderyhmä- ja kanavalähtöisesti. Häntä motivoi digitaalisen markkinoinnin osaamisen ja kyvykkyyksien kehittäminen yrityksissä.

Merle Karp

Merle Karp, Inbound Marketing Specialist, Valve

Merle auttaa Valveen asiakkaita saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa ja rakentamaan vahvempia suhteita sidosryhmiinsä inboundin keinoin. Hän innostuu ketterästä ja suunnitelmallisesta markkinoinnista, jossa syvä asiakasymmärrys on kaiken ydin.

BW_Katri_Kantola_neliö

Katri Kantola, Marketing Manager, Valve

Valveen markkinointipäällikkö Katri Kantola toimii totuttuun tapaan webinaarin hostina.

Valveen toimitus