En

Valve-webinaarisarja: Customer Insight

Valveen kaksiosaisessa Customer Insight -webinaarisarjassa pureuduimme siihen, miten ymmärtää asiakkaita paremmin ja millä tavoin asiakaskokemusta kehittämällä voidaan edistää liiketoimintaa. Katso webinaaritallenteet!

Markkinointi on siitä mielenkiintoinen aihe, että melkein jokaisella sattuu olemaan mielipide siitä, millaiselta se meidän yrityksen markkinointi pitäisi näyttää. Myyntijohtajalla on oma mielipide, markkinointijohtajalla on oma mielipide ja toimitusjohtajalla on oma mielipide.

Ja nämä mielipiteet saattavat olla usein ristiriidassa keskenään. Monesti se tärkeimmän ihmisen mielipide unohtuu. Eli potentiaalisen asiakkaan.

Ensimmäisen webinaarin aiheena oli viisi asiaa asiakasymmärryksestä (ja miksi sinun tulisi markkinoinnissa kiinnostua sen hyödyntämisestä)

Webinaarissa käsittelimme seuraavia aiheita: 

  • Millaiseen ymmärrykseen sinun tulisi keskittyä ja lähtökohtia miten dokumentoida asiakasymmärrystä.
  • Näkokulmat milloin osallistaa asiakkaita ja milloin ei, miten teet päätöksen.
  • Miten analysoit asiakasymmärrystä ja tunnistat mikä on oleellista


 


Toisen webinaarin aiheena oli asiakasymmärryksen hyödyntäminen markkinoinnin automaatiossa ja account-based marketingissa (ABM)

Webinaarissa käsittelimme seuraavia aiheita: 

  • Mitä asiakasymmärrystä tarvitaan markkinoinnin automaation toteuttamisessa
  • Miten hyödyntää yritys- ja päättäjätietoa ABM:n toteuttamisessa
  • Miten kehittää markkinoinnin tuloksia perustuen asiakasymmärrykseen


 

Asiantuntijat

essir

Essi Raunamaa, Service Design & Customer Insight Lead, Valve

Essin vastuualueena Valveella on palvelumuotoilu- ja asiakasymmärrys. Häntä kiinnostaa miten ja millä perustein teemme päätöksiä ja miten tietoisuutemme toimii. Hän aloitti Valvella syyskuussa 2019. Aikaisemmin hän työskenteli Palmussa ja Solitalla samoissa tehtävissä, jonne hän siirtyi juurikin Valvelta viitisen vuotta sitten.

MarkusValtonen-verkkosivut

Markus Valtonen, Growth Marketing Manager, Valve

Markus vastaa Valveen kasvumarkkinoinnista ja hän aloitti työt Valveella tammikuussa 2020. Aikaisemmin Markus työskenteli HubSpot-konsulttiyrityksessä ja sitä ennen Trainers' Housella yli kolme vuotta myynnin ja esimiestyön kehittämishankkeissa.

Jos haluat webinaarien opit yrityksesi käyttöön, ota meihin yhteyttä!

 

Hae sivustolta:Search our site: