Valve-webinaari: Markkinoinnin johtaminen korona-aikana

Korona on vaikuttanut voimakkaasti tapaamme myydä ja markkinoida. Analogiset työkalut ja prosessit on nyt kovaa vauhtia muutettu digitaalisiksi. Samalla markkinoinnin johtaminen on muuttunut entistä haastavammaksi. Katso webinaaritallenne aiheesta!

Miten johtaa markkinointia, kun vanhalta tekemiseltä on kadonnut pohja? Mihin suunnata markkinoinnin fokus? Miten johtaa tiimiä ja yhteistä tekemistä, kun kaikki tekevät töitä etänä? 

 

 

Webinaarissa lähestyimme aihetta seuraavien teemojen kautta:

  1. Miten korona on vaikuttanut Siilin markkinoinnin johtamiseen ja tiimin yhteistyöhön?
  2. Miten korona on vaikuttanut markkinoinnin tekemiseen Siilillä?
  3. Opit ja vinkit markkinoinnin johtajille sekä tekijöille

Asiantuntijat

AnttiKiukas-2-1

Antti Kiukas, Markkinointijohtaja, Siili Solutions

Antti on toiminut Siilin markkinointijohtajana joulukuusta 2018  alkaen. Ennen Siiliä Antti on toiminut liikkeenjohdon konsulttina  13 vuotta sekä viimeisimpänä roolinaan markkinointijohtajana Trainers' Housella. 

MarkusValtonen-verkkosivut

Markus Valtonen, Growth Marketing Manager, Valve

Markus vastaa Valveen kasvumarkkinoinnista ja hän aloitti työt Valveella tammikuussa 2020. Aikaisemmin Markus työskenteli HubSpot-konsulttiyrityksessä ja sitä ennen Trainers' Housella yli kolme vuotta myynnin ja esimiestyön kehittämishankkeissa.

Markus Valtonen

Client Director, Growth Marketing Strategist