VTT ja Valve aloittavat strategisen yhteistyön markkinoinnissa ja viestinnässä

Teknologian Tutkimuskeskus VTT Oy on valinnut Valve Group Oy:n strategiseksi markkinoinnin ja viestinnän kumppanikseen. 

VTT on Pohjoismaiden johtava tutkimus- ja teknologiayhtiö. Se on alallaan tunnettu ja tunnustettu toimija, joka tuottaa kansainvälistä kilpailukykyä lisääviä tutkimus- ja innovaatiopalveluita yrityksille ja julkiselle sektorille. ”VTT:n tunnettuun brändiin luotetaan niin kotimaassa kuin kansainvälisesti. Tämä on erinomainen pohja kehittää markkinointia ja viestintää edelleen vastaamaan muun toimintamme edelläkävijyyttä. Haluamme ilmentää entistä selkeämmin johtavan huippuosaajan asemaamme muun muassa kertomalla kiinnostavasti ja sitouttavasti toimintamme vaikuttavuudesta. Tätä työtä alamme nyt tehdä tiiviissä yhteistyössä Valveen kanssa”, toteaa VTT:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Jussi Ollila.

”Olemme erittäin ylpeitä nyt alkavasta kumppanuudesta VTT:n kanssa. Uskomme, että laaja ja syvällinen kokemuksemme useilta niiltä toimialoilta, joita VTT palvelee, tukee yhteistyömme nopeaa käynnistymistä ja onnistumista”, sanoo johtaja Sara Nikander Valveelta. 

Valve on markkinoinnin, viestinnän ja teknologian yhdistäjä, joka haluaa palvella asiakkaitaan kokonaisvaltaisesti toimintaympäristössä, jossa digitaalisuus on läsnä, ja odotusarvo, kaikkialla.

”Meillä on osaajat, työkalut ja mallit isojen B2B-toimijoiden markkinoinnin ja viestinnän nykyaikaiseen, datalähtöiseen johtamiseen ja strategiseen suunnitteluun, sekä kyvykkyys suunnitelmien vaikuttavaan toteuttamiseen. Uskomme avoimeen, vuorovaikutukseen perustuvaan yhteistyöhön, jota ohjaavat yhdessä asetetut, liiketoiminnasta johdetut strategiset tavoitteet. VTT on meille erinomainen kumppani, jonka kanssa uskomme pääsevämme hyödyntämään koko potentiaalimme. Näin vahvistamme myös VTT:n kilpailukykyä entisestään”, toteaa Nikander.

Lisätiedot:

Valve Group Oy

Sara Nikander, johtaja, Brand & Digital

sara.nikander@valve.fi, puh. 045 6735 577

Valve
‹ Takaisin