Webinaarisarja: Modernin B2B-myynnin ja -markkinoinnin rakennuspalikat

Digitaalisessa ajassa muutos on nopeaa ja koskettaa jokaista liiketoiminnan osa-aluetta. Myynti ja markkinointi eivät tee tässä poikkeusta, sillä bittivirraksi muuttunut tiedonkulku lieveilmiöineen pakottavat myös nämä funktiot sopeutumaan. Ehkä hieman kliseisesti voidaan todeta, että parhaiten 2000-luvulla ovat menestyneet yritykset, jotka ovat nähneet digitaalisen murroksen ennemmin mahdollisuutena kuin haasteena.

Modernien työkalujen ja taktiikoiden myötä myynnillä ja markkinoinnilla on käytössään lähes loputon potentiaali ja mahdollisuuksien katto on valtavan korkealla. Monet yritykset ovatkin jo vuosia pitkäjänteisesti kehittäneet toimintaansa ja omaksuneet uusia toimintatapoja ja työkaluja osaksi organisaationsa toimintaa.

Toisaalta monet yritykset ovat antaneet seikkailumielisemmille kilpailijoilleen turhan pitkän etumatkan omaksumalla sivustaseuraajan roolin myynti- ja markkinointifunktioiden kehityksessä. Joillain aloilla edelläkävijän viitta on edelleen ilman kantajaa, joten rohkeilla pelinavauksilla olisi mahdollista tehdä pesäeroa alan muihin toimijoihin tai vähintään tasoittaa tilanne.

Loikka perässähiihtäjästä pioneeriksi on pitkä, mutta toteutettavissa. Siksi järjestämmekin elo-lokakuussa webinaarisarjan "Modernin B2B-myynnin ja -markkinoinnin rakennuspalikat". Viisiosaisessa sarjassa esittelemme peruspilareita, joiden varaan moderni B2B-myynti ja -markkinointi rakennetaan. Webinaarien ensisijaisena tavoitteena on tarjota myyntiään ja markkinointiaan modernisoiville johtajille kokonaisvaltainen katsaus rakennuspalikoihin, jotka hallitsemalla pääsee digitaalisessa liiketoimintaympäristössä jo pitkälle. Tästä huolimatta webinaareissa on painavaa asiaa myös myynti- ja markkinointijohtajille, jotka ovat jo ottaneet askeleita oikeaan suuntaan. Webinaarit muodostavat loogisen kokonaisuuden, mutta myös yksittäisiin sessioihin voi ja kannattaa ilmoittautua!

Osa 1: Digistrategia, ke 23.8. klo 15:00 (katso tallenne)

Osa 2: Verkkonäkyvyyden kehittäminen, ke 13.9. klo 15:00 (katso tallenne)

Osa 3: Sisältömarkkinoinnin rakentaminen, ke 20.9. klo 15:00 (katso tallenne)

Osa 4: Markkinoinnin automaatio, ke 4.10. klo 15:00 (katso tallenne)

Osa 5: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli, ke 25.10. klo 15:00

Arttu Tuuppa
Inbound Marketing Specialist, Brand & Digital
‹ Takaisin