Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi:

Cloudia

Brändi­uudistuksella kohti hankinta­ratkaisujen ja sopimusten­hallinnan ajatus­johtajuutta

Globaalissa kilpailukentässä toimiessa korkealuokkainen markkinointi on perusedellytys. Cloudia päätti panostaa markkinointiinsa ja halusi huippuluokan toimiston vahvistamaan brändiään.

Haaste

Cloudia pyysi meitä uudistamaan brändinsä niin, että se tukee mielikuvaa asiantuntevasta, uskottavasta ja modernista suunnannäyttäjästä sekä dynaamisesta yrityksestä.

Päivitimme Cloudian brändin luomalla sille vahvan visuaalisen identiteetin ja raikkaan markkinointi- ja viestintäkonseptin. Nyt markkinointi- ja viestintätyyli perustuu itsevarmoille väittämille ja houkuttelevalle ulkoasulle.

Ratkaisu

Lisäksi uudistimme Cloudia.com-sivuston, yrityksen tärkeimmän markkinointikanavan, jossa yhtiön tarjoama ja arvolupaus esitellään yksinkertaisella ja visuaalisella tavalla. Pidimme elementtien lukumäärän vähäisenä ja viestit ytimekkäinä herättäen uuden brändin eloon.

”Asetimme odotukset korkealle aloittaessamme yhteistyön Valveen kanssa. Nämä odotukset ylittyivät merkittävästi, kun Valve esitteli rohkean ja dynaamisen ideansa. Olemme saaneet erittäin myönteistä palautetta uudesta visuaalisesta identiteetistämme, erityisesti sen rohkeudesta, selkeydestä ja ammattimaisuudesta. Valve onnistui luomaan visuaalisen identiteetin, joka selvästi erottuu, herättää tunteita ja jättää voimakkaan muistijäljen.”
– Anne Riihimäki, Sales and Marketing Manager, Cloudia

Tulokset

Suorimmat tulokset ovat 32-prosentin kasvu verkkosivuliikenteessä ja lisääntynyt myynti. Uudella visuaalisella identiteetillä on myös ollut erittäin myönteinen vaikutus työnantajamielikuvaan.

Olemme saaneet erittäin myönteistä palautetta uudesta visuaalisesta identiteetistämme, erityisesti sen rohkeudesta, selkeydestä ja ammattimaisuudesta.
Anne Riihimäki Sales and Marketing Manager

Kysy lisää brändiuudistuksista:

Tarja Halminen Senior Project Manager
Timo Keinänen Senior Art Director