Data Scientist

Osaaja, jolta löytyy kokemusta datan hyödyntämisestä markkinoinnin, viestinnän ja myynnin tukena sekä web-analytiikasta. Tehtävänä on auttaa B2B-asiakkaitamme tekemään onnistuneita päätöksiä tietoon perustuen. 

Etsimme Valveen kasvavaan joukkoon markkinointi-, viestintä ja myyntidataa murskavaa ammattilaista. Voit olla vielä urasi alkupuolella, mutta omaat jo kokemusta datan hyödyntämisestä markkinoinnin, viestinnän tai myynnin tukena.

Työtehtävät

  • Toimit digitiimissä, jossa autat asiakkaitamme tekemään onnistuneempia päätöksiä tietoon perustuen
  • Keräät ja analysoit markkinointi- ja myyntitietoa eri lähteistä (Tärkeimpiä tietolähteitä ovat verkkosivun kävijäseuranta, CRM, markkinoinnin automaatio, sosiaalinen media ja digitaalisen mainonnan alustat. Ei huolto, sinun ei tarvitse tuntea vielä kaikkia näistä)
  • Analysoit dataa ja visualisoit tuloksia. Johtopäätöksiä ja tuloksia raportoidaan myös sanallisesti – kirjallisesti tai puhuen

Vaatimukset

  • Koulutustaustasi on matematiikasta tai kauppa-, tietojärjestelmä- tai tilastotieteistä
  • Kokemusta web-analytiikasta (esim. Google Analytics)
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
  • Hyvät tiimityötaidot
  • Muiden järjestelmien ohella myös Excel ja PowerPoint tottelevat täsmällisesti käskyjäsi

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä työskentelemään maamme menestyneimpien B2B-yritysten parissa. Rakennamme Valveesta maan johtavaa markkinoinnin asiantuntijaorganisaatiota, joka auttaa asiakkaitaan lunastamaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet. Työkavereina sinulla on Valveen asiantunteva ja nälkäinen 130 hengen tiimi. Monipuolisen osaajajoukkomme avulla pystymme palvelemaan asiakkaitamme monipuolisesti ja huolehtimaan siitä, että kunnianhimoisimmatkin ideat saadaan toteutettua.

Työhakemuksen voit täyttää täällä.

Hakuaika tehtävään päättyy 31.5.2017. Paikka täytetään kuitenkin heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Joonas Rinne

joonas.rinne@valve.fi

0505969335