Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi:

Datajohdetun B2B-markkinoinnin huippuosaaja Ilmari Piela Valveelle

Sara Nikander CEO & Partner +358 45 6735 577
B2B-yritysten markkinointi- ja viestintäkumppani Valve vahvistaa entisestään asiantuntijuuttaan datan ja teknologian hyödyntämisessä markkinoinnissa. Digitalisoituvat asiakkaat ovat jokapäiväistä liiketoimintaa, myös B2B:ssä, tietää Ilmari Piela.
Ilmari Piela

Ilmari Piela, Digital & Strategy Director, Valve

 

Ilmari Piela vahvistaa osaamisellaan Valveen datajohdetun kasvumarkkinoinnin palveluita. Näihin sisältyvät markkinoinnin teknologioiden ja digitaalisten kanavien hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja asiakaskokemuksen parantamisessa.

Ilmari Piela siirtyy Valveelle Wärtsilästä, jossa hän vastasi datajohdetun markkinoinnin kehittämisestä. Aikaisemmin hän on toiminut markkinoinnin ja myynnin johto- ja kehitystehtävissä ja auttanut konsulttina kansainvälisiä B2B-yrityksiä suunnittelemaan ja ottamaan käyttöön uusia, datajohdettuja markkinointistrategioita. Valveelle hän tulee Digital & Strategy -johtajaksi.

”Data ja teknologia ovat merkittävä osa markkinoinnin ja myynnin yhteispeliä. Valveella tätä osaamista on hyödynnetty kansainvälisessä B2B-markkinoinnissa jo vuosia. Nyt Valve tähtää Pohjoismaiden johtavaksi B2B-markkinointi- ja viestintätoimistoksi. Kasvua on rakennettu pitkäjänteisesti ja edessä on paljon mielenkiintoisia mahdollisuuksia”, toteaa Ilmari Piela.

Markkinoinnin tuloksellisuuden analysointiin tehtävät panostukset kasvavat nopeasti – kansainvälisten tutkimusten mukaan jopa 200% vuosivauhtia. Markkinoinnin automaatio ja account-based marketing ovat esimerkkejä uusista toimintatavoista, jotka uudistavat B2B-markkinointia tällä hetkellä voimakkaasti.

”B2B-yritysten markkinoinnin suurimmat haasteet liittyvät myynnin ja markkinoinnin murrokseen, asiakkaiden ostopolkujen digitalisointiin ja sitä kautta uusien teknologien, työtapojen ja toimintamallien omaksumiseen. B2B-johtajat odottavat markkinointikumppaniltaan hyvää liiketoimintaymmärrystä ja aitoa kiinnostusta asiakkaan liiketoimintaa ja sen haasteita kohtaan, sekä kykyä pystyä tarjoamaan ratkaisuiksi konkreettisia toimenpiteitä. Ilmari vahvistaa meillä entisestään vahvaa datajohdetun markkinoinnin osaamista, aina strategisesta suunnittelusta konkreettisiin toimenpiteisiin asti,” sanoo toimitusjohtaja Sara Nikander.

Valve tähtää Pohjoismaiden johtavaksi B2B-toimistoksi ja osti lokakuussa Recommended Group Oy:n vahvistaakseen osaamistaan yritys-, tuote- ja palvelubrändien rakentamisesta B2B-markkinassa.

Lisätietoja:

Sara Nikander, toimitusjohtaja, puh. 045 673 5577
Ilmari Piela, Digital & Strategy -johtaja, puh. 040 057 1608

Valveella (Valve Branding Oy) on 70 markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaa ja sen liikevaihto on 10 miljoonaa euroa. Valveella on toimipisteet Helsingissä ja Rovaniemellä. Valve on osa Valve Group -konsernia (www.valvegroup.com).

Valve on osa Valve Groupia, joka haluaa tarjota parhaat viestinnän, markkinoinnin ja teknologian asiantuntijat yritysten liiketoiminnan ja brändin vaikuttavan tarinankerronnan tueksi. Valve Groupiin kuuluvat markkinointi- ja viestintätoimisto Valveen lisäksi liikkuvan kuvan suunnitteluun ja tuotantoon erikoistunut Valve Motion, virtuaalisen ja kokemuksellisen internetin sovellus- ja sisältöpalveluita tuottava Wakeone sekä konsernin osakkuusyhtiöt, mainostoimisto Folk Finland Oy, Mediatehdas Dakar Oy ja tuote- ja palvelukonseptien testauksen digitalisoiva Oppobot Oy.