HKScan - strategialähtöistä viestintää

Valve auttaa HKScania suunnittelemalla ja toteuttamalla monipuolista, kaksisuuntaista viestintää.

HKScan on johtava pohjoismainen lihaosaaja. Se myy, markkinoi ja valmistaa korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. HKScanin liikevaihto on 1,9 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 7 400 kuudessa eri maassa.

Suunnitelmallinen kaksisuuntainen viestintä on tärkeä työkalu yrityksen strategian toteuttamisessa. Valve tukee HKScania monipuolisesti tarjoamalla sekä strategialähtöistä suunnittelua että käytännön toteutusta muun muassa talous-, vastuullisuus- ja henkilöstöviestintään.

Tuemme ydinviestien kiteyttämisessä ja tuotamme viestinnän työkaluja, teemme kampanjasuunnittelua ja -toteutusta, ja kynistämme syntyy laaja-alaisesti sisältöjä hyvin erilaisiin tarpeisiin ja kanaviin, henkilöstö- ja sidosryhmäjulkaisuista vastuullisuus- ja talousviestintään. Yhteistyömme on jatkunut vuodesta 2013, ja laajan toimialatuntemuksemme ja Valveen monipuolisen osaamisen avulla pystymme palvelemaan HKScania nopeastikin ilmenevissä ja vaihtelevissa viestinnän toimeksiannoissa.

 

Kiitos yhteydenotosta

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!