Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi:

Invalidisäätiö

Uusi vahva ja yhtenäinen palvelubrändi Live

Invalidisäätiön eri toiminnoilla on pitkään ollut laaja kirjo keskenään erityylisiä organisaationimiä, visuaalisia ilmeitä ja palveluita. Palveluille haluttiin yksi yhteinen brändi, joka viestii Invalidisäätiön katkeamattomasta palveluketjusta aina kuntoutuksesta, koulutukseen ja työllistymispalveluihin.

Haaste

Säätiö halusi panostaa yhtenäiseen asiakaskokemukseen selkeyttämällä palvelutarjontaansa ja luomalla brändin, joka on helposti lähestyttävä ja nykyaikainen.

Invalidisäätiö case Täältä töihin

Valveen toteuttaman brändiuudistuksen myötä kaikki Invalidisäätiön tarjoamat palvelut toimivat jatkossa vahvan ja yhtenäisen palvelubrändi Liven alla.

Ratkaisu

Keskuspuiston ammattiopisto sai uudistuksessa nimekseen Ammattiopisto Live, työllistymis- ja valmennuspalveluita tarjoavan Orton Pro -yksikön muuttuessa Live Palveluiksi. Live-perheeseen kuuluvat myös Galleria Live (entinen Galleria Orton) ja Ravintola Live.

”Halusimme löytää yhteiselle palvelubrändille nimen, joka mahdollistaa kasvun ja toiminnan laajentamisen uusiin palveluihin myös tulevaisuudessa. Live on moderni, positiivinen ja optimistinen nimi, ja lisäksi se ymmärretään myös Suomen ulkopuolella. Nimi kiteyttää Invalidisäätiön toiminnan perusajatuksen paremmasta elämästä. Tavoitteemme on olla johtava toimija omalla alallamme, ja tätä tavoitetta tukee vahva ja yhtenäinen brändi”, Invalidisäätiön asiakkuusjohtaja Leena Hallamaa toteaa.

Valveen Invalidisäätiölle ensimmäisessä vaiheessa tekemä työ piti sisällään uuden palvelubrändin perusmäärittelyt ja brändihierarkian sekä visuaalisen ilmeen ja graafisen ohjeistuksen. Lisäksi Valve nykyaikaisti ja päivitti Invalidisäätiön ilmeen Liven kanssa yhteensopivaksi.

Suurkiitos Valveelle mahtavasta rutistuksesta. Teimme koko uudistuksen vain muutamassa kuukaudessa, ja ilman saumatonta yhteistyötä huippuammattilaisten kanssa emme olisi tässä onnistuneet.
Leena Hallamaa asiakkuusjohtaja

Kysy lisää brändityöstä:

Johanna Vuorensola Creative Strategist +358 50 323 8211