Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi:

Longchamp

La Voyageuse -vaikuttajakampanja

Longchampin La Voyageuse -laukkumallisto lanseerattiin maailmanlaajuisesti 28.8.2019. Valve toteutti Suomessa syyskuun alussa kevyen vaikuttajakampanjan, jonka tarkoituksena oli saada näkyvyyttä uudelle mallistolle ja Helsingin Esplanadilla sijaitsevalle myymälälle oikeassa kohderyhmässä. 

Haaste

Kampanjan lähtökohtana oli lisätä tietoisuutta brändistä, lisätä asiakasvirtaa myymälään sekä tehdä uutta laukkumallistoa tunnetuksi nuorille aikuisille naisille.

Ratkaisu

Kampanjaan valittiin kaksi suosittua vaikuttajaa: Julia Toivola ja Natalia OonaHe vierailivat liikkeessä ja julkaisivat vierailustaan postauksia sekä Instagramissa että blogiteksteinä. Seuraajien aktivoimiseksi ja sitouttamiseksi järjestettiin laukkuarvonnat vaikuttajien Instagramissa. Lisäksi toinen arvonta järjestettiin myymälässä, jossa syyskuun aikana vierailleet ja yhteystietonsa jättäneet osallistuivat myös mallistoa edustavan laukun arvontaan.  

Tulokset 

Kampanjalla onnistuttiin tavoittamaan oikea kohderyhmä erittäin kattavasti. Vaikuttajien Instagram-postaukset keräsivät yhteensä yli 65 000 ja blogit lähes 17 000 näyttökertaa. Arvonnoilla saatiin lisää näkyvyyttä ja ne osallistivat seuraajia hyvin.

 

Valveen kanssa tekemämme Longchamp-kampanjat olivat ammattimaisesti tehtyjä ja hyvin kohdennettuja.
Inka Soilampi Edustaa Suomessa Longchamp-laukkumerkkiä

Kysy lisää vaikuttajamarkkinoinnista:

Saara Virtanen Communications Consultant
Minna Kylänpää Senior Communications Consultant & Talent Lead