Brändin positiointi ja kilpailuedun rakentaminen

Missä brändi, siellä mahdollisuuksia. Kilpailuetutoimistona autamme kiteyttämään yrityksesi vahvuudet.

Huippubrändin luotsaaminen vaatii kristallinkirkasta visiota. Taitava tekijä erottautuu kilpailukentästä, synnyttää keskustelua ja rohkenee uudistua. Hän tietää, että tämän päivän hitti voi olla huomisen floppi. Markkinoinnin maailmassa vain muutos on pysyvää. 

Jokaisella yrityksellä, tuotteella ja palvelulla on hyödyntämätöntä potentiaalia. Kun strategia on kohdillaan, tulokset puhuvat puolestaan. Me autamme sinua kiteyttämään brändisi vahvuudet ja piilevät mahdollisuudet.


Brändin positioinnin ja kilpailuedun rakentamisen palveluihimme kuuluvat:

  • Asiakasymmärrys:  kvalitatiiviset ja kvantitaviiset tutkimukset
  • Kilpailukyky ja -etu: arvolupaus, dynaamisen kilpailuedun luominen
  • Strategiset ydinviestit: ydinviestien jalkautus, tone of voice, viestinnän fokusalueet
  • Profilointi: Mielipidejohtajuus, johdon ja asiantuntijoiden profilointi, työnantajamaine
  • Brändityö: Yritysilmeen suunnittelu, brändinhallinta ja pakkaussuunnittelu.

Kiitos yhteydenotosta

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!

Työmme

Sonera - Koska mä voin

Maailma muuttuu, ihmisten arki muuttuu, yleisön maku muuttuu. Tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että brändienkin on muututtava. 

Lämpöä ja tunnetta Hyvää Suomesta –merkkiin

Ruokatieto Yhdistys ry halusi lisätä tunnetta ja lämpöä jo hieman viralliseltakin tuntuneeseen Hyvää Suomesta –merkkiin. Yhdessä Valve Kingin kanssa luotiin uusi Ruokaa omasta maasta –tunnus ja uusi mainonnan ilme. 

Onnistuyrittäjänä.fi auttaa alkuun

Nordea, If ja Varma halusivat palvella yritysasiakkaitaan paremmin. Onnistuyrittäjänä.fi -sivuston ideana oli helpottaa yrittäjien arkea tarjoamalla palvelut ja vakuutukset helposti yhden kanavan kautta. 

"On päätösten aika"

Tämä MTV:n uutisten jykevä vaalislogan vuoden 2015 eduskuntavaaleihin sisälsi vahvan viestin. Se kehotti ihmisiä määrätietoiseen vaikuttamiseen - äänestämällä.

Crook’s Head - a dram like no other

The legend has it that Crook’s Head was a place where crooked, but fearless men had their last sip of freedom before being shipped off to a small island prison. 

Suomen Punainen Risti

SPR:n toimintaan liittyy paljon koskettavia tarinoita, jotka kertovat, miksi järjestö on olemassa ja mitä se saa aikaan maailmalla. Riskien keskellä -sovellukseen on tehty ja koottu hieno sisältökokonaisuus, jota SPR voi hyödyntää kaikissa eri kanavissa.

Tolkun ihminen vs. luomupiiritäti

Niina Lahtisen tähdittämä Apetit pakasteet -kampanja oli huikea menestys kaikilla mittareilla, ja Apetit vahvisti merkittävästi asemaansa maan suosituimpana pakastebrändinä. 

Happy Joe – se onnellinen siideri

Vuoden 2012 alkaessa Suomessa oli tilaus paremmalle siiderille. Siidereitä vaivasi keinotekoinen ja pinnallinen imago, ja mainstream-siiderien markkina oli kutistumassa. Ihmiset kaipasivat laatua, aitoa omenan makua ja erottuvaa brändiä. Mutta entä jos sellaista brändiä ei ollut? Se oli luotava itse, alusta alkaen.