Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi

Kysynnän lisääminen

Tunnemme hyvin nykypäivän B2B-ostajien tarpeet ja tavoitamme potentiaaliset asiakkaanne ostopolun eri vaiheissa – yksilöllisesti ja tuottavasti. Autamme teitä asiakaspolun hallinnassa aina suunnittelusta toteutukseen.

Kysynnän lisäämisen keinovalikoimamme kattaa muun muassa digitaalisen mainonnan, verkkopalveluiden kehityksen ja optimoinnin, markkinoinnin automaation, sisältömarkkinoinnin ja web-analytiikan. Toimenpiteidemme tulokset ovat aina tarkasti mitattavissa ja todennettavissa.

Palvelut

Asiakkaan ostopolun mallintaminen
Asiakkaan ostopoluksi kutsutaan prosessia, joka koostuu kaikista niistä vaiheista, joissa asiakas on vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa saavuttaakseen tavoitteeseensa.
Myynnin tehostaminen
Myyjällä ja myyntitapaamisilla on ratkaiseva rooli kompleksisessa yritysmyynnissä. Autamme tehostamaan myyntikäyntejä myyntiprosessin kokonaisvaltaisen kehittämisen.
Dataohjattu markkinointi
Autamme asiakkaitamme datajohdetun markkinoinnin toimintamallien toteuttamisessa, hallinnassa ja kehittämisessä.
Liidien generointi
Markkinoinnin tehtävä on lisätä kysyntää. Me autamme tuottamaan myyjillesi laadukkaampia liidejä optimoimalla konversiopisteet sekä kehittämällä tulosten seurantaa ja liidien hallintaprosessia.
Sisältö­markkinointi
Tarjoamalla houkuttelevaa ja monimuotoista markkinointisisältöä ostopolun eri vaiheissa johdatamme samalla ostajia valintaprosessissa eteenpäin. 
Markkinoinnin automaatio
Autamme sopivan markkinointiautomaatiojärjestelmän valinnassa, käyttöönotossa ja päivittäisessä hyödyntämisessä.