Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi

Kysynnän lisääminen

Tunnemme hyvin nykypäivän B2B-ostajien tarpeet ja tavoitamme potentiaaliset asiakkaanne ostopolun eri vaiheissa – yksilöllisesti ja tuottavasti. Autamme teitä asiakaspolun hallinnassa aina suunnittelusta toteutukseen.

Kysynnän lisäämisen keinovalikoimamme kattaa muun muassa digitaalisen mainonnan, verkkopalveluiden kehityksen ja optimoinnin, markkinoinnin automaation, sisältömarkkinoinnin ja web-analytiikan. Toimenpiteidemme tulokset ovat aina tarkasti mitattavissa ja todennettavissa.

Palvelut

Asiakkaan ostopolun mallintaminen
Asiakkaan ostopoluksi kutsutaan prosessia, joka koostuu kaikista niistä vaiheista, joissa asiakas on vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa saavuttaakseen tavoitteeseensa. Ostopolun kuvaaminen auttaa yritystä ymmärtämään, kuinka palvella kohderyhmiä paremmin ja kohdata asiakkaat oikeaan aikaan oikeanlaisella sisällöllä. Ostopolku toimii karttana sisällöntuotannolle ja paremmin kohdennetulle digitaaliselle markkinoinnille. 
Myynnin tehostaminen
Myyjällä ja myyntitapaamisilla on ratkaiseva rooli kompleksisessa yritysmyynnissä. Autamme tehostamaan myyntikäyntejä myyntiprosessin kokonaisvaltaisen kehittämisen. Tiedämme, kuinka parannat myyntikäyntien laatua ja varmistat, että brändi ja markkinointisanoma välittyvät yhdenmukaisesti kaikissa asiakaskohtaamisissa.
Dataohjattu markkinointi
Autamme asiakkaitamme datajohdetun markkinoinnin toimintamallien toteuttamisessa, hallinnassa ja kehittämisessä. Tarjoamme käyttöönne hyväksi todetut mallit ja käytännöt sekä tarvittavat teknologiat. Autamme asiakkaitamme myös tulosseurannan teknisessä rakentamisessa sekä raportointityökalujen käyttöönotossa. 
Liidien generointi
Markkinoinnin tehtävä on lisätä kysyntää. Me autamme tuottamaan myyjillesi laadukkaampia liidejä optimoimalla konversiopisteet sekä kehittämällä tulosten seurantaa ja liidien hallintaprosessia.
Sisältömarkkinointi
Tarjoamalla houkuttelevaa ja monimuotoista markkinointisisältöä ostopolun eri vaiheissa johdatamme samalla ostajia valintaprosessissa eteenpäin. Huomioimalla päätöksentekijöiden eriävät näkökulmat kasvatamme toimenpiteiden vaikuttavuutta. 
Markkinoinnin automaatio
Autamme sopivan markkinointiautomaatiojärjestelmän valinnassa, käyttöönotossa ja päivittäisessä hyödyntämisessä. Mikäli jo hankittu järjestelmä ei tuota vakuuttavia tuloksia, autamme suunnittelemaan toimenpiteet, joilla saavutat täydet hyödyt.