Markkinointi-teknologiat
Autamme löytämään markkinoinnin, viestinnän ja myynnin teknologiat ja työkalut, jotka parhaiten tukevat liiketoiminnan tavoitteita. Tarjoamme tukea ja koulutusta uusien markkinointi-teknologioiden, prosessien ja työtapojen käyttöönottoon ja integrointiin.
Yleisimmin käyttämiämme teknologioita

Hubspot on kasvuplatformi, jossa yhdistyy markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut.
Lue lisää

Salesforce CRM työkalu, jonka avulla voi syventää ja hyödyntää asiakasdataa. Pardot on Salesforce-perheeseen kuuluva markkinoinnin automaatiojärjestelmä.
Lue lisää

Vainu on yritysdata- ja signaalityökalu, jonka avulla pystyy luomaan älykkäitä kohderyhmiä big datan avulla.
Lue lisää

Databox on analytiikkatyökalu, joka mahdollistaa raportoinnin automatisoinnin, dashboardeja hyödyntäen.
Lue lisää

Meltwater on mediaseurannan työkalu, joka keskittää median hallinnan, seurannan, analysoinnin ja raportoinnin yhteen työkaluun.
Lue lisää

Lyyti on kattava tapahtumanhallintajärjestelmä, jota voi hyödyntää toteuttaessa live-, online- ja hybriditapahtumia.
Lue lisää

Prospectum on virtuaalitapahtumissa käytettävien vuorovaikutus- ja viestintätyökalujen tarjoaja.
Lue lisää

Hopin on virtuaalitapahtuma-alusta.
Lue lisää

Figma on graafisessa suunnittelussa hyödynnettävä vektorityökalu.
Lue lisää

Adobe on graafisen suunnittelun työkalu.
Lue lisää

Google Ads :iä käytetään etenkin hakukonemainontaan (SEM) ja yleiseen mainontaan Googlen palveluissa (Google Display Ads).
Lue lisää

Twitter on tunnettu sosiaalisen median alustana, jota voi myös hyödyntää maksetussa mainonnassa.
Lue lisää

LinkedIn on alusta orgaaniselle viestinnälle, etenkin B2B kontekstissa, joka tarjoaa myös laajat työkalut maksetun mainonnan hyödyntämistä varten.
Lue lisää

Facebook sosiaalisen median ja maksetun mainonnan alusta.
Lue lisää

Instagram on sosiaalisen median ja maksetun mainonnan alusta.
Lue lisää

TikTok on short form -videoiden jakamiseen tarkoitettu alusta, jossa voi jakaa sekä orgaanista sisältöä, että tehdä maksettua mainontaa.
Lue lisää

Hotjar on verkkosivu-liikenteen kartoittamiseen käytettävä työkalu, jonka avulla voi kerätä syvempää dataa verkkosivujen toimivuudesta ja asiakkaista.
Lue lisää

Tableau on datan visualisointiin ja tehokkaaseen hyödyntämiseen käytettävä ohjelma.
Lue lisää

Google Data Studio on raportoinnin työkalu, jonka avulla voi luoda interaktiivisia raportteja ja tuloskatsauksia.
Lue lisää

Wordpress on verkkosivujen suunnitteluun, toteutukseen ja ylläpitoon käytettävä työkalu.
Lue lisää

Webpropol on kysely- ja raportointityökalu.
Lue lisää

Liana Technologies on Suomalainen ohjelmistoyritys. Lianan palveluihin kuuluu LianaMailer, LianaAutomation, LianaMonitor, LianaCMS, LianaCommerce ja ePressi.
Lue lisää

Unreal on 3D visualisointiin käytettävä ohjelma, jonka avulla voi luoda fotorealistisiä visualisointeja.
Lue lisää

3Ds Max on ohjelmisto, jota käytetään 3D-mallinnukseen, -renderointiin ja -animointiin.
Lue lisää

Blender on avoimen koodin ohjelma, jolla voi luoda 3D mallinnuksia.
Lue lisää

Unity on 3D visualisoinnin ohjelma, jota voi hyödyntää visualisoinnissa - monella eri alalla.
Lue lisää

Sitefinity on CMS ohjelma, jota voi hyödyntää sisällön luomisessa, julkaisemissa, tallettamisessa ja esittämisessä.
Lue lisää

Sitecore on CMS ohjelma joka mahdollistaa digitaalisen sisällön luonnin, editoinnin ja tuottamisen. Lue lisää

Umbraco on avoimen koodin CMS ohjelma.
Lue lisää