Tapahtumat ja kohtaamiset
Tapahtumat ovat tehokas keino toteuttaa markkinointia ja viestintää. Niitä ei kuitenkaan järjestetä kevyin perustein, vaan ainoastaan silloin, kun tapahtuma, muodossa missä hyvänsä, on tehokkain keino puhutella sidosryhmää.
Miksi tapahtuma?
Fokuksena kirkas tavoite
Tapahtuman järjestäminen, tai sellaiseen osallistuminen, ei ole koskaan itsetarkoitus. Tapahtuma on aina ajankäytöllinen ja taloudellinen investointi, jolla on oltava selkeä tavoite. Siksi aivan ensimmäinen kysymys on se kaikkein tärkein: onko tapahtuman järjestäminen, tai siihen osallistuminen, paras ja kustannustehokkain tapa edistää tavoitteen saavuttamista? Eli onko tapahtuman vaatima panostus järkevässä suhteessa siitä saatavaan potentiaaliseen hyötyyn.

Tapahtumat osana markkinointia
Myynti ja markkinointi kytkettynä tapahtumaprosessiin
Emme palvele vain tapahtumien tuotannossa, vaan kytkemme ne osaksi yrityksen myyntiä ja markkinointia. Olemme siis enemmän kuin tapahtumien luotsaaja: toteutamme ne strategisesti ja kokonaisvaltaisesti – viestinnällinen ja markkinoinnillinen osaaminen keskiössä, kytkettynä prosesseihin tapahtumien suunnittelussa.

Kohderyhmän tavoittaminen ja jälkimarkkinointi
Konseptointi | sitouttaminen | sisältö | data
Ennen tapahtuman järjestämistä laadimme suunnitelman kohderyhmän tavoittamiseksi ja osallistamiseksi sekä sitoutamme tapahtuman osaksi yrityksen markkinointia ja viestintää. Suunnittelemme myös jälkimarkkinoinnin toimenpiteet, kuten lyhyet ja pitkät sisältökokonaisuudet, niidet CTA:t sekä tapahtumassa kerätyn datan hyödyntämisen osana myyntiputkea.

Live-, hybridi- vai virtuaalitapahtuma?
Toteutus kohteen ja viestikärkien mukaan
Meiltä taipuvat tapahtumat ja messut niin live-, hybridi- kuin virtuaalimuodossakin. Tapahtuman toteutus määrittyy täysin kohderyhmän ja viestikärkien pohjalta: mitä halutaan viestiä ja miten kohderyhmän saisi viestin äärelle. On myös analysoitava, soveltuuko fyysinen kohtaaminen, etäosallistuminen vai niiden välimuoto tapahtumatoteutukseksi – mikä on vaikuttavin tapa välittää viesti niin, että se tuottaa lisäarvoa kohderyhmän jäsenelle.

Showroomit
Virtuaaliset brändikohtaamiset
Virtuaaliset brändikohtaamiset mahdollistavat showroomit kantavat merkittävää roolia myynnin ja markkinoinnin toimenpiteiden tukemisessa sekä livetapahtumien ja messujen vaikutusten laajentamisessa. Showroomit toimivat niiden asiakkaiden sitouttajina, jotka eivät ole fyysisesti läsnä tapahtumapaikalla.

Showroomit sidosryhmien sitouttajana
Striimit | lanseeraukset | palvelut | tuotevalikoimat
Showroomit tarjoavat kosketuspintoja, jotka palvelevat eri tarpeita ja tilanteita koko toimitusketjussa ja kaikissa sidosryhmissä. Ne tarjoavat uudenlaisen mahdollisuuden viedä palvelut, tuotevalikoimat tai prosessit asiakkaan ja sidosryhmän luokse. Showroomit mahdollistavat myös striimien ja virtuaalitapahtumien järjestämisen sekä lanseerausten ja messutapahtumien laajentamisen virtuaalimaailmaan. Tämän lisäksi showroomeilla voidaan toteuttaa HubSpot-integraatiot myynnin ja markkinoinnin prosesseihin.

Fotorealistiset virtuaaliympäristöt
Tuotannon vaiheet | käyttöympäristöt | kaiken tiedon kodit
Digitaaliset ympäristöt showroomeissa voivat olla fotorealistisia 3D-maailmoita, joissa päästään tutustumaan esimerkiksi erilaisiin käyttöympäristöihin tai vaikkapa tuotannon eri vaiheisiin. Kokonaisia tuotantoprosesseja voidaan esittää inspiroivalla ja uudenlaisella tavalla, vaikka fyysinen vierailu paikan päällä ei olisi mahdollinen. Luotu digitaalinen ympäristö toimii parhaimmillaan kaiken tiedon kotina, joka tarjoaa inspiraatiota ja parantaa tiedon saatavuutta.
