En

Tapahtumat ja kohtaamiset

Tapahtumat ovat tehokas keino toteuttaa markkinointia ja viestintää. Niitä ei kuitenkaan järjestetä kevyin perustein, vaan ainoastaan silloin, kun tapahtuma, muodossa missä hyvänsä, on tehokkain keino puhutella sidosryhmää.

Ota yhteyttä!

Miksi tapahtuma?

Fokuksena kirkas tavoite

Tapahtuman järjestäminen, tai sellaiseen osallistuminen, ei ole koskaan itsetarkoitus. Tapahtuma on aina ajankäytöllinen ja taloudellinen investointi, jolla on oltava selkeä tavoite. Siksi aivan ensimmäinen kysymys on se kaikkein tärkein: onko tapahtuman järjestäminen, tai siihen osallistuminen, paras ja kustannustehokkain tapa edistää tavoitteen saavuttamista? Eli onko tapahtuman vaatima panostus järkevässä suhteessa siitä saatavaan potentiaaliseen hyötyyn.

GTK:lle järjestetty tapahtuma, jossa yleisö kuuntelee puheenvuoroa tunnelmallisessa valaistuksessa.

Tapahtumat osana markkinointia

Myynti ja markkinointi kytkettynä tapahtumaprosessiin

Emme palvele vain tapahtumien tuotannossa, vaan kytkemme ne osaksi yrityksen myyntiä ja markkinointia. Olemme siis enemmän kuin tapahtumien luotsaaja: toteutamme ne strategisesti ja kokonaisvaltaisesti – viestinnällinen ja markkinoinnillinen osaaminen keskiössä, kytkettynä prosesseihin tapahtumien suunnittelussa.

Visuaaliset materiaalit Twitter-syötteestä, kuvakaappauksesta ja puhelimen näytöstä, väreinä pääasiassa oranssi, keltainen ja violetti.

Kohderyhmän tavoittaminen ja jälkimarkkinointi

Konseptointi | sitouttaminen | sisältö | data

Ennen tapahtuman järjestämistä laadimme suunnitelman kohderyhmän tavoittamiseksi ja osallistamiseksi sekä sitoutamme tapahtuman osaksi yrityksen markkinointia ja viestintää. Suunnittelemme myös jälkimarkkinoinnin toimenpiteet, kuten lyhyet ja pitkät sisältökokonaisuudet, niidet CTA:t sekä tapahtumassa kerätyn datan hyödyntämisen osana myyntiputkea.

Rinkiläkaavio, joka havainnollistaa tapahtumien ja messujen prosessia strategiasta toteutukseen sisällön, sitouttamisen ja datan avulla.

Live-, hybridi- vai virtuaalitapahtuma?

Toteutus kohteen ja viestikärkien mukaan

Meiltä taipuvat tapahtumat ja messut niin live-, hybridi- kuin virtuaalimuodossakin. Tapahtuman toteutus määrittyy täysin kohderyhmän ja viestikärkien pohjalta: mitä halutaan viestiä ja miten kohderyhmän saisi viestin äärelle. On myös analysoitava, soveltuuko fyysinen kohtaaminen, etäosallistuminen vai niiden välimuoto tapahtumatoteutukseksi – mikä on vaikuttavin tapa välittää viesti niin, että se tuottaa lisäarvoa kohderyhmän jäsenelle.

relex-live-visuaalinen-ilme-placeholder

Showroomit

Virtuaaliset brändikohtaamiset

Virtuaaliset brändikohtaamiset mahdollistavat showroomit kantavat merkittävää roolia myynnin ja markkinoinnin toimenpiteiden tukemisessa sekä livetapahtumien ja messujen vaikutusten laajentamisessa. Showroomit toimivat niiden asiakkaiden sitouttajina, jotka eivät ole fyysisesti läsnä tapahtumapaikalla.

Autoalustainen nostin keskellä mukulakivikatua, historiallisten talojen ympäröimänä.

Showroomit sidosryhmien sitouttajana

Striimit | lanseeraukset | palvelut | tuotevalikoimat

Showroomit tarjoavat kosketuspintoja, jotka palvelevat eri tarpeita ja tilanteita koko toimitusketjussa ja kaikissa sidosryhmissä. Ne tarjoavat uudenlaisen mahdollisuuden viedä palvelut, tuotevalikoimat tai prosessit asiakkaan ja sidosryhmän luokse. Showroomit mahdollistavat myös striimien ja virtuaalitapahtumien järjestämisen sekä lanseerausten ja messutapahtumien laajentamisen virtuaalimaailmaan. Tämän lisäksi showroomeilla voidaan toteuttaa HubSpot-integraatiot myynnin ja markkinoinnin prosesseihin.

Urbaani katu- ja kerrostalonäkymä katsottuna korkealta nostimesta.

Fotorealistiset virtuaaliympäristöt

Tuotannon vaiheet | käyttöympäristöt | kaiken tiedon kodit

Digitaaliset ympäristöt showroomeissa voivat olla fotorealistisia 3D-maailmoita, joissa päästään tutustumaan esimerkiksi erilaisiin käyttöympäristöihin tai vaikkapa tuotannon eri vaiheisiin. Kokonaisia tuotantoprosesseja voidaan esittää inspiroivalla ja uudenlaisella tavalla, vaikka fyysinen vierailu paikan päällä ei olisi mahdollinen. Luotu digitaalinen ympäristö toimii parhaimmillaan kaiken tiedon kotina, joka tarjoaa inspiraatiota ja parantaa tiedon saatavuutta.

Nettisivunäkymä Raute Rx -showroomista, joka esittelee lasikattoisen ja suuri-ikkunaisen näkymän valoisasta tehdastilasta.

Ota yhteyttä!

Hae sivustolta:Search our site: