Viestintä ja markkinointi

Ei riitä, että puhuu. On myös kuunneltava. Tarjoamme ratkaisuja uuden ajan markkinointiviestinnän tarpeisiin.

Menestyksekäs markkinointiviestintä perustuu jatkuvaan dialogiin asiakkaan ja kohderyhmien välillä. Puhutuimmat sisällöt, kampanjat ja konseptit syntyvät yhdessä tekemällä, kosketuksissa ympäröivään maailmaan ja sen ilmiöihin.

Onnistumiseen tarvitaan luovuutta ja uskallusta. Loistavat ideat vaativat myös analyyttista ymmärrystä, oikeita teknologioita ja mittareita. On oltava ketterä, reagointikykyinen ja aikaansa edellä. On tiedettävä jo tänään, mitä huomenna tapahtuu. Tässä olemme sinulle paras sparrailu- ja yhteistyökumppani.

Vuosikertomus modernisti verkossa

Valveella on vankka kokemus vuosikertomusten tuotannosta sekä sijoittaja-, talous- ja vastuullisuusviestinnästä. Meiltä löydät saman katon alta kaikki vuosikertomuksen suunnitteluun ja toteuttamiseen tarvittavan osaamisen konseptisuunnittelusta sisällöntuotantoon ja graafisesta suunnittelusta taittoon.

» Lue lisää


Viestinnän ja markkinoinnin palveluihimme kuuluvat:

  • Markkinointistrategiat
  • Sisältöstrategiat
  • Oman ja ostetun median markkinointikampanjat
  • Sisältömarkkinointi
  • Hakukoneoptimointi ja -markkinointi
  • Mainoselokuvat ja muu videotuotanto
  • Tiedon visualisointi 3D-mallinnuksesta infograafeihin
  • Yritysviestintä
  • Markkinoinnin analytiikka

Kiitos yhteydenotosta

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!

Työmme

Vuosikertomus taipuu moneksi

Vuosikertomus on pörssiyhtiön tärkeimpiä viestinnän työkaluja, ja paljon enemmän kuin edellisen vuoden tulosraportti.

Happy Joe – se onnellinen siideri

Vuoden 2012 alkaessa Suomessa oli tilaus paremmalle siiderille. Siidereitä vaivasi keinotekoinen ja pinnallinen imago, ja mainstream-siiderien markkina oli kutistumassa. Ihmiset kaipasivat laatua, aitoa omenan makua ja erottuvaa brändiä. Mutta entä jos sellaista brändiä ei ollut? Se oli luotava itse, alusta alkaen.

Adlibriksen tunnettuus ja myynti nousuun

Kymmenen vuotta Suomessa toimineelle Adlibris-kirjakaupalle suunniteltiin näyttävä kampanjakokonaisuus, joka paransi brändin tunnettuutta ja kasvatti tuntuvasti myyntiä.

#puhuvatuhkis

Röökinpoltolla voi olla aika kummallisia sivuvaikutuksia. Niistä kertoo puhuva tuhkis, joka vuosikausia kaiken kiltisti nieltyään päätti puhua suunsa puhtaaksi. Tupakoinnista ja vähän tupakoijistakin.

Nokia - Esineiden internet herää henkiin    

Mobile World Congress on vuosittain järjestettävä maailmanlaajuinen mobiilialan konferenssi, jossa Nokia vuonna 2016 esitteli ensimmäistä kertaa viimeisimmän innovaationsa. Valve kehitti yhteistyössä Nokian kanssa HTML5-demoja, joilla Nokia pääsi esittelemään tosielämän sovellutuksia IoT- ja pilvipalveluteknologioidensa saralla.

On vain yksi otto

On vain yksi otto voitti kultaa Voitto-mainoselokuvakilpailussa 5.3.2015.

"On päätösten aika"

Tämä MTV:n uutisten jykevä vaalislogan vuoden 2015 eduskuntavaaleihin sisälsi vahvan viestin. Se kehotti ihmisiä määrätietoiseen vaikuttamiseen - äänestämällä.

Suojelusenkeli

Kenet me näemme, kun kohtaamme erilaisuutta?
Vähemmistövaltuutetun video näyttää, että vieraina pidetyt ihmiset joutuvat elämään aiheettomien epäilyjen ja kielteisten ennakkoluulojen keskellä useammin kuin muut. Videon lopussa kysytään "Kenet sinä näit?" Kysymyksellä herätetään katsoja pohtimaan omia ennakkoluulojaan.

Onnistuyrittäjänä.fi auttaa alkuun

Nordea, If ja Varma halusivat palvella yritysasiakkaitaan paremmin. Onnistuyrittäjänä.fi -sivuston ideana oli helpottaa yrittäjien arkea tarjoamalla palvelut ja vakuutukset helposti yhden kanavan kautta. 

Liikennevirasto - hankeviestintää suunnittelusta toteutukseen

Liikenneviraston hankeviestinnän avainsanoja ovat avoimuus, oikea-aikaisuus, monikanavaisuus ja vuorovaikutteisuus.

Valve Saksan valtion turismikeskuksen PR-kumppani 

Saksan valtion turismikeskus edustaa Saksaa matkailumaana, tavoitteena vahvistaa myönteistä mielikuvaa Saksasta ulkomailla.   

Parempi Länsiväylä

Vastaamme Liikenneviraston Länsimetron liityntäyhteydet -hankkeen viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta. Viestinnän tavoitteena on tukea hankkeen onnistumista avoimella, monikanavaisella ja vuorovaikutteisella viestinnällä.

Finnkino joulukampanja 2015

Finnkino ja Valve halusivat muistuttaa kansalaisia siitä, että elokuvissa käynti on todellakin paljon enemmän kuin kaksi tuntia pimeässä elokuvateatterissa. Samalla muistutettiin jo perinteeksi muodostuneesta Finnkinon joulukampanjasta.

Tolkun ihminen vs. luomupiiritäti

Niina Lahtisen tähdittämä Apetit pakasteet -kampanja oli huikea menestys kaikilla mittareilla, ja Apetit vahvisti merkittävästi asemaansa maan suosituimpana pakastebrändinä. 

HKScan - strategialähtöistä viestintää

Valve auttaa HKScania suunnittelemalla ja toteuttamalla monipuolista, kaksisuuntaista viestintää.

Finnkinon hyvän käytöksen trailerit

Finnkinon käytöstrailerit muistuttavat elokuvayleisöä hyvän käytöksen kultaisista säännöistä. Jotta kiellot menevät paremmin perille, on tyylilajina absurdi huumori.

Crook’s Head - a dram like no other

The legend has it that Crook’s Head was a place where crooked, but fearless men had their last sip of freedom before being shipped off to a small island prison. 

Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailman verkkopalvelu antaa joustavat mahdollisuudet sisällön tuottamiseen, asiakkaan palvelemiseen, kohdennettuihin markkinointiratkaisuihin sekä brändin rakentamiseen palvelukokemuksen kautta. 

Lämpöä ja tunnetta Hyvää Suomesta –merkkiin

Ruokatieto Yhdistys ry halusi lisätä tunnetta ja lämpöä jo hieman viralliseltakin tuntuneeseen Hyvää Suomesta –merkkiin. Yhdessä Valve Kingin kanssa luotiin uusi Ruokaa omasta maasta –tunnus ja uusi mainonnan ilme. 

KINGI

Kaikkien lauluohjelmien äiti KINGI on MTV3:n ennen näkemätön suora musiikkikomediashow, jossa fiktiiviset kilpailijat osallistuvat laulukilpailuun.