Lämpöä ja tunnetta Hyvää Suomesta –merkkiin

Ruokatieto Yhdistys ry halusi lisätä tunnetta ja lämpöä jo hieman viralliseltakin tuntuneeseen Hyvää Suomesta –merkkiin. Yhdessä Valve Kingin kanssa luotiin uusi Ruokaa omasta maasta –tunnus ja uusi mainonnan ilme. 

Uudistukset toivat kaivattua puhtia Hyvää Suomesta –merkin näkyvyyteen. Jäsenyritykset käyttivät merkkiä entistä aktiivisemmin ja näkyvämmin, ja Brändin arvostus –tutkimuksessa (2012) noustiin kolmannelle sijalle.

Tuhansien MediaFinlandia-kisaan osallistuneiden mainosten joukosta Valve Kingin luoma Ruokaa omasta maasta –kampanja nousi voittajaksi.

Kiitos yhteydenotosta

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!