HKScan

Strategialähtöistä viestintää vastuullisesta lihantuotannosta

Toteutus:
yritysviestintäprvisuaalinen suunnitteludigitaalisuuspalvelumuotoilu
haaste

Suunnitelmallinen kaksisuuntainen viestintä nousee erityisen tärkeään asemaan strategian toteuttamisessa. HKScanin toiminta perustuu vastuulliselle lihantuotannolle ja laadukkaiden raaka-aineiden hyödyntämiselle. Valve auttaa viemään tätä viestiä kattavasti eri kohderyhmien tietoisuuteen.

Valve tukee HKScania strategialähtöisessä viestinnän suunnittelussa ja käytännön toteutuksessa. Yhteistyömme kattaa useita viestinnän osa-alueita, talous- ja vastuullisuusviestinnästä henkilöstöviestintään.

tiimi

Senior Communications Consultant: Kirsi Nurmi
Senior Communications Consultant: Sanna Haanpää-Liukko
Head of Design: Juha Pohjola
Service Designer: Marius Lönnrot, Service Designer
Graphic Designer: Linnea Bellamine

Asiakas

HKScan on johtava pohjoismainen lihaosaaja, joka myy, markkinoi ja valmistaa korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, sekä niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia. 

Hkscan

ratkaisu

HKScan-brändi on lupaus maistuvasta ruuasta sekä pohjoismaisesta puhtaudesta, laadusta ja vastuullisuudesta. Valve auttaa HKScania strategiaa tukevan kaksisuuntaisen viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa. Yhteistyö on jatkunut tiiviinä vuodesta 2013 alkaen.

Valve tukee HKScania ydinviestien kiteyttämisessä, tuottaa viestinnän työkaluja sekä suunnittelee ja toteuttaa viestintäkampanjoita. Tuotamme sisältöjä moniin erilaisiin tarpeisiin henkilöstö- ja sidosryhmäjulkaisuista vastuullisuus- ja talousviestintään. Laajan toimialatuntemuksemme ja monipuolisen osaamisemme ansiosta pystymme palvelemaan HKScania nopeastikin ilmenevissä ja vaihtelevissa toimeksiannoissa.

tutustu

www.hkscan.com/fi

Ota yhteyttä

Kirsi Nurmi
Kirsi Nurmi Director, Talent Dev & Comms, Brand & Digital 045 2719 559
Sanna Haanpää-Liukko
Sanna Haanpää-Liukko Communications Consultant, Brand & Digital 040 706 6643