Kiinteistömaailma haluaa palvella asuntojen myyjiä ja välittäjiä aina vain paremmin. Muutama vuosi sitten päätettiin, että on aika mullistaa toimialaa ja siirtyä verkkoon palvelemaan asiakkaita – ylivoimaisen asiakaskokemuksen keinoin.
Valveen uudistaman verkkopalvelun ansiosta asunnon etsiminen on nyt helppoa kaikissa tilanteissa, kaikilla laitteilla. Kiinteistömaailman verkkopalvelu toimii tehokkaana asiakashankintakanavana ja tarjoaa alustan monipuolisille markkinointitoimenpiteille ja suosituille sisällöille.
Project Manager: Marika Runila
Senior Designer: Marius Lönnrot
Creative: Lisa Saloranta
Front-End Developer: Teemu Suvinen
Back-End Developer: Jani Ollikainen
Kiinteistömaailman verkkopalvelu on yrityksen markkinoinnin ja brändin rakentamisen keskeisimpiä työkaluja. Portaali toimii alustana monipuolisille markkinointisisällöille ja mahdollistaa pitkälle kohdennettujen markkinointiratkaisujen hyödyntämisen.
Tavoittaakseen aktiiviset kodinvaihtajat Kiinteistömaailma toi asuntojen esittelyvideot verkkoon ensimmäisenä yrityksenä Suomessa. Uusi formaatti saavutti nopeasti suuren suosion, sillä se helpottaa asunnonostajien ja -myyjien arkea.
Valve osallistuu Kiinteistömaailman markkinointitoimenpiteiden, verkkopalvelun, -näkyvyyden ja -sisältöjen kehittämiseen. Tekemistä ohjataan koko ostoputken kattavan REAN-mallin avulla ja toimenpiteiden tehokkuutta arvioidaan analytiikkaa aktiivisesti seuraamalla.
Verkkopalvelussa vietetään nyt keskimäärin 50 % enemmän aikaa.
Myytäviin kohteisiin liittyvien yhteydenottojen määrä on kasvanut 228 %.
Mobiilikäyttäjien yhteydenotot ovat lisääntyneet 2100 %.