Kiinteistömaailma

Suomen suosituin kiinteistöportaali ja katsoituimmat esittelyvideot

Toteutus:
konseptisuunnitteluvisuaalinen suunnittelupalvelumuotoilu
haaste

Kiinteistömaailma haluaa palvella asuntojen myyjiä ja välittäjiä aina vain paremmin. Muutama vuosi sitten päätettiin, että on aika mullistaa toimialaa ja siirtyä verkkoon palvelemaan asiakkaita – ylivoimaisen asiakaskokemuksen keinoin.

Valveen uudistaman verkkopalvelun ansiosta asunnon etsiminen on nyt helppoa kaikissa tilanteissa, kaikilla laitteilla. Kiinteistömaailman verkkopalvelu toimii tehokkaana asiakashankintakanavana ja tarjoaa alustan monipuolisille markkinointitoimenpiteille ja suosituille sisällöille.

tiimi

Marika Runila, Project Manager
Marius Lönnrot, Senior Designer
Lisa Saloranta, Creative

Teemu Suvinen, Front-End Developer

Jani Ollikainen, Back-End Developer

asiakas

Kiinteistömaailma Oy on suomalainen kiinteistönvälitysketju ja sen verkkopalvelu on yksi Suomen suosituimmista kiinteistöportaaleista. Valve on ollut mukana rakentamassa Kiinteistömaailman brändiä, näkyvyyttä ja verkkoportaalia vuodesta 2013 lähtien.

KM Screens 2
ratkaisu

Kiinteistömaailman verkkopalvelu on yrityksen markkinoinnin ja brändin rakentamisen keskeisimpiä työkaluja. Portaali toimii alustana monipuolisille markkinointisisällöille ja mahdollistaa pitkälle kohdennettujen markkinointiratkaisujen hyödyntämisen.

Tavoittaakseen aktiiviset kodinvaihtajat Kiinteistömaailma toi asuntojen esittelyvideot verkkoon ensimmäisenä yrityksenä Suomessa. Uusi formaatti saavutti nopeasti suuren suosion, sillä se helpottaa asunnonostajien ja -myyjien arkea.

Valve osallistuu Kiinteistömaailman markkinointitoimenpiteiden, verkkopalvelun, -näkyvyyden ja -sisältöjen kehittämiseen. Tekemistä ohjataan koko ostoputken kattavan REAN-mallin avulla ja toimenpiteiden tehokkuutta arvioidaan analytiikkaa aktiivisesti seuraamalla.

tulokset

Verkkopalvelussa vietetään nyt keskimäärin 50 % enemmän aikaa.

Myytäviin kohteisiin liittyvien yhteydenottojen määrä on kasvanut 228 %.

Mobiilikäyttäjien yhteydenotot ovat lisääntyneet 2100 %.

Ota yhteyttä

Sara Nikander
Sara Nikander Director, Brand & Digital 045 6735 577
Tarja Lähdemäki
Tarja Lähdemäki Business Opportunity Executive, Brand & Digital 0400 772 611