Nokia - Esineiden internet herää henkiin    

Mobile World Congress on vuosittain järjestettävä maailmanlaajuinen mobiilialan konferenssi, jossa Nokia vuonna 2016 esitteli ensimmäistä kertaa viimeisimmän innovaationsa. Valve kehitti yhteistyössä Nokian kanssa HTML5-demoja, joilla Nokia pääsi esittelemään tosielämän sovellutuksia IoT- ja pilvipalveluteknologioidensa saralla.

Nokia halusi herättää kiinnostusta operaattoreiden keskuudessa näyttämällä, mitä Nokian innovaatioilla voidaan tehdä, ei vain yksittäisen loppukäyttäjien näkökulmasta vaan myös yhteisön ja ympäristön hyväksi laajemmin. Jotta Nokian IoT-ratkaisujen todellinen potentiaali pystyttiin tuomaan esiin, Valve toteutti HTML5-demoja isoille kosketusnäytöille, läppäreille ja iPadin natiivisovellukseen.

Demojen liikkuvat kuvat hyödynsivät sekä 3D-animaatiota että 2D-grafiikkaa ja mukailivat tarkasti Nokian omaa visuaalista ilmettä. Osalle demoja luotiin myös lisämateriaalidioja, jotka sisälsivät selittäviä yksityiskohtia. Demot olivat osa suurempaa kokonaisuutta, jonka Nokia esitteli MWC 2016 -tapahtumassa.

Yksiselitteisiä etuja, pelkistettyjä kuvituksia ja helppoa navigointia

 

Valveen sisältösuunnittelijat tekivät tiivistä yhteistyötä Nokian teknologia-asiantuntijoiden kanssa ja kehittivät yhdessä heidän kanssaan tarinoita, jotka korostivat Nokian tuotteen tärkeimpiä käyttäjähyötyjä. Valveen visuaalisen suunnittelun ammattilaiset loivat pelkistettyjä kuvituksia tukemaan tarinaa. Kaikissa demoissa oli sisältövalikko, joka mahdollisti vaivattoman navigoinnin alasivujen välillä, jotta esittelijät pystyivät muokkaamaan demoja tarpeidensa mukaisesti.

Demot esittelivät Nokian asioiden internetin mahdollisuuksista ammentavia ratkaisuja, joilla voidaan parantaa yleistä turvallisuutta sekä älykkäästi toimivia kaupunkeja, koteja ja autoja. Tosielämän menestystarinoita sulautettiin saumattomasti demojen tarinoihin, joita kuvitettiin visuaalisesti vaikuttavilla animaatioilla. Pilvipalveluteeman alle asettuvat demot kertoivat mm. pop up -verkoista, pienikokoisista verkkosoluista (small cells) ja verkon optimoinnista maantieteellistä dataa hyödyntäen.

 

Andrew Burrell, Nokia Network Planning & Optimization Services -yksikön markkinointipäällikkö, Valveen pitkäaikainen asiakas ja yksi demoprojektin avainhenkilöistä, oli äärimmäisen tyytyväinen yhteistyön lopputuloksiin.

“Olen erittäin tyytyväinen Valveen panokseen. Työn laatu oli erinomaista ja toimisto kykeni vastaamaan kaikkiin odotuksiini - odotuksiin, jotka olivat nousseet korkealle jo työskennellessäni Valveen kanssa aiemmin. Kaikkein eniten arvostimme Valveen tiimin ammattimaista otetta ja ehdotonta luotettavuutta.”

Andrew Burrell, Head of Marketing/Markkinointipäällikkö

Lue lisää Nokian MWC 2016 -tarjonnasta: http://networks.nokia.com/news-events/events-and-webinars/mobile-world-congress-2016

Kiitos yhteydenotosta

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!