Valve laajentaa digiosaamistaan yritystasolla

25.04.2012

Suomen palkituin digitaalinen suunnittelutoimisto Valve Branding Oy laajentaa osaamistaan yrityskaupalla Kärkijoukkue Productions Oy:n kanssa. Yritysjärjestelyn tavoitteena on kasvattaa ja vahvistaa Valve-konsernin teknistä osaamista entisestään.

Jorma Maaninka
CEO Valve Group

jorma.maaninka@valve.fi
040 1735 504

Lehdistötiedote
Vapaa julkaistavaksi 26.4.2012

Suomen palkituin digitaalinen suunnittelutoimisto Valve Branding Oy laajentaa osaamistaan yrityskaupalla Kärkijoukkue Productions Oy:n kanssa. Yritysjärjestelyn tavoitteena on kasvattaa ja vahvistaa Valve-konsernin teknistä osaamista entisestään.

“Valve ja Kärkijoukkue ovat edustaneet osaamisalojensa ehdotonta kärkeä jo vuosikymmenen verran. Yhdistetyin voimin voimme tarjota asiakkaillemme laajinta mahdollista digitaalista viestintäteknologiaosaamista, sekä suunnittelijoillemme vahvan teknisen tuen ja alustat käyttäjälähtöisten ja vuorovaikutusta lisäävien digitaalisten palveluiden muotoiluun”, kiteyttää Valven toimitusjohtaja Jorma Maaninka.

Valve keskittää viestintäteknologiaosaamisen tytäryhtiöön, jonka nimeksi tulee Valve Vanguard Oy. Uudistunut Valve on Suomessa ainutlaatuinen digiajan toimija, joka tarjoaa nyt koko digitaalisen palvelumuotoilun ja markkinointiviestinnän suunnittelu- ja tuotantoketjun oman vahvan osaamisen avulla.

“Yrityskaupan myötä Valve kykenee laajentuneen osaajajoukon voimin kehittämään ja ylläpitämään monimediallisen digitaalisen viestinnän sovelluspalveluita entistä tehokkaammin sekä tuottamaan yritysten viestintään liittyviä erikoisosaamista vaativia ratkaisuja, kuten reaaliaikainen 3D, animaatio ja äänisuunnittelu”, toteaa Valve Vanguardin toimitusjohtajaksi kutsuttu Isto Kannisto.

Lisätietoja:
Jorma Maaninka
CEO
Valve Branding Oy
jorma.maaninka@valve.fi
+358 20 7450 216
www.valve.fi

Isto Kannisto
CEO
Valve Vanguard Oy
isto.kannisto@valve.fi
+358 40 1897 114
www.valve.fi

===============================================================

FOR IMMEDIATE RELEASE
April 4 2012, Helsinki

VALVE STRENGTHENS DIGITAL EXPERTISE WITH ACQUISITION

Finland’s most awarded digital agency Valve Branding Oy is expanding its talent pool by purchasing Kärkijoukkue Productions Oy. The goal of this merger is to grow and strengthen the technical expertise even further.
”Both Valve and Kärkijoukkue have been at the top of their game for more than a decade. By joining forces we can offer our clients a comprehensive service in digital communications  technology and provide our designers a strong technical support and platforms for them to create user-centric and interactive digital services”, crystallizes Valve CEO Jorma Maaninka.

Valve will focus communications technology  into its subsidiary, which will be called Valve Vanguard. The new Valve will be an unique digital entity, already offering the entire  chain of digital service design services as well as marketing communications planning and production in house.

”After this acquisition we have a larger group of digital professionals at Valve, and we are able to develop and and update the application services of the digital communications across multiple media with increased efficiency as well as produce solutions for corporate communications which demand special expertise, such as real-time 3D imaging, animation and sound design”, notes the newly appointed CEO of Valve Vanguard, Isto Kannisto.

Further information:
Jorma Maaninka
CEO
Valve Branding Oy
jorma.maaninka@valve.fi
+358 20 7450 216
www.valve.fi

Isto Kannisto
CEO
Valve Vanguard Oy
isto.kannisto@valve.fi
+358 40 1897 114
www.valve.fi

Lue lisää aiheesta