Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi

Valveen kasvu jatkuu: perustaa uuden virtuaali- ja hybriditapahtumiin keskittyvän täyden palvelun liiketoimintayksikön ja vahvistaa kasvumarkkinointi- ja viestintäosaamistaan

Valve
Valve vastaa voimakkaasti kasvavaan virtuaali- ja hybriditapahtumien kysyntään perustamalla niihin keskittyvän liiketoimintayksikön. Samaan aikaan vahvistetaan kasvumarkkinointi- ja viestintäliiketoimintaa uusilla rekrytoinneilla.

”Olemme viime kuukausina järjestäneet kymmeniä virtuaali- ja hybriditapahtumia kaiken kokoisille B2B- ja julkisen sektorin organisaatioille. Uudet konseptit, työkalut ja menetelmät on otettu erinomaisesti vastaan. Yhdistämällä parhaat elementit perinteisestä ja uudesta tavasta toteuttaa tapahtumia – integroiden fyysiset kohtaamiset ja digitaaliset ratkaisut – voimme rikastaa tapahtumia aivan uudella tavalla. Yksi keskeisiä etuja on suurempi tavoittavuus, monen tapahtuman kävijämäärät ovatkin moninkertaistuneet. Myös asiakkaat ovat oivaltaneet tämän, ja moni sanoo, että paluuta entiseen ei enää ole”, sanoo Valveen toimitusjohtaja Sara Nikander.

Yhdessä muiden Valve Groupin konserniyhtiöiden kanssa Valve tarjoaa kaikki tapahtumiin liittyvät palvelut: konseptin ja designin, korkealuokkaiset sisällöt, tekniset alustat, tilat Helsingin ydinkeskustassa, striimaus- ja tallennepalvelut sekä tapahtuman markkinoinnin. Perinteisesti B2B-yritysten markkinointibudjetista merkittävä osa menee tapahtumiin.​ Tapahtumien siirtyessä verkkoon ja erilaisiin hybridimalleihin mahdollistuu entistä parempi myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja brändikokemuksen integrointi. Tämä parantaa myös markkinoinnin ROI:ta.​

Uuden virtuaali- ja hybriditapahtumayksikön vetäjäksi, Head of Events, on nimitetty Pauliina Kuokka. Hän siirtyy Valveelle Factor Novalta asiakkuusjohtajan ja Team Leaderin tehtävistä.

Pauliina Kuokka, Head of Events

Valve on vahvistanut myös muuta markkinoinnin ja viestinnän osaamistaan. Kaisa Aaltonen on aloittanut Growth Marketing Specialistina, Kaisa siirtyi Valveelle Nixusta. Siiri Salo on aloittanut Copywriterina ja sisältöstrategina, hän siirtyi Valveelle mainostoimisto Ilmeestä. Aiemmin lokakuussa aloittivat Sales Communicationsilta Valveelle siirtynyt Growth Marketing Specialist Matias Metsänen, ja viestintäkonsultteina viestintätoimisto Ahjosta siirtynyt Kelli Korhonen sekä Espoon kaupungin viestinnästä siirtynyt Tuuli Tammivuori.

Isossa kuvassa Kaisa Aaltonen, ylhäällä vasemmalta Siiri Salo & Matias Metsänen ja alhaalla vasemmalta Kelli Korhonen & Tuuli Tammivuori

”Olemme erittäin iloisia tästä positiivisesta vireestä ja toivotan uudet kollegamme lämpimästi tervetulleiksi Valveelle. Uskomme, että organisaatiot, jotka panostavat rohkeasti kasvuun ja uusien toimintamallien kehittämiseen, menestyvät. Näitä panostuksia tarvitaan etenkin haasteellisina aikoina”, sanoo toimitusjohtaja Sara Nikander.

Lisätietoja:

Sara Nikander, toimitusjohtaja, Valve Branding Oy, 045 673 5577

Valve on Suomen johtava B2B-yritysten ja julkisen sektorin markkinointi- ja viestintäkumppani. Se on osa Valve Groupia, joka haluaa tarjota parhaat viestinnän, markkinoinnin ja teknologian asiantuntijat yritysten liiketoiminnan ja brändin vaikuttavan tarinankerronnan tueksi. Valve Groupiin kuuluvat markkinointi- ja viestintätoimisto Valveen lisäksi liikkuvan kuvan suunnitteluun ja tuotantoon erikoistunut Valve Motion, virtuaalisen ja kokemuksellisen internetin sovellus- ja sisältöpalveluita tuottava Wakeone sekä konsernin osakkuusyhtiöt, mainostoimisto Folk Finland Oy, Mediatehdas Dakar Oy ja tuote- ja palvelukonseptien testauksen digitalisoiva Cambri Oy. Valve Groupissa on yli 200 työntekijää.