Lukulistasi on tyhjä

Lähetä lukulista sähköpostiisi

Virtuaali­tapahtumat

Peruuntuiko tapahtuma?
Autamme siirtämään sen verkkoon!

+358 50 512 0023

Valve järjestää webinaarit ja virtuaalimessut avaimet käteen -periaatteella sisältäen suunnittelun, toteutuksen ja tarvittavan ohjelmiston. Saat meiltä myös laadukkaan livestreamin ja tarvittaessa tilat lähetykseen. Tiimimme on läsnä koko tapahtuman ajan. Autamme myös markkinoinnissa, kutsuprosessissa ja tarvittaessa sisältöjen kanssa.

Webinaari

Helpoin tapa siirtää tapahtuma verkkoon on järjestää se webinaarina. Webinaarissa kaikki seuraavat samaa livestreamia ja osallistujat voivat olla mukana chatilla tai videolla. Webinaarin puhujat voivat olla samassa tilassa, tai jokainen osallistua etänä. Puhujat voivat tehdä yleisöön pikakyselyitä.

Virtuaalimessut

Virtuaalimessu on laajempi virtuaalitapahtuma, jossa päälavan lisäksi on muitakin virtuaalitiloja. Päälava toimii hyvin samaan tapaan kun webinaari, jossa on yksi livestream, missä puhujat ovat joko samassa tilassa tai osallistuvat kaikki etänä. Lisäksi tapahtumassa voi olla messualue, jossa on virtuaaliständejä, verkostoitumistila ja erillisiä kokoushuoneita. Osallistujat voivat siirtyä näiden tilojen välillä tapahtuman aikana, aivan kuten perinteisillä messuilla.

Virtuaali näyttelytila

Virtuaalinen näyttelytila on pelimäinen virtuaalitila, joka sopii erinomaisesti esimerkiksi koneiden ja laitteiden esittämiseen 3D-mallien avulla. Näyttelytilaa toimii selaimella, eikä osallistuminen vaadi erikoisvälineitä, kuten VR-laseja.

Livestream

Laadukas livestream on tärkeä korkean profiilin tapahtumissa ja tilaisuuksissa, jossa äänenlaatu on tärkeä. Tällöin tarvitaan ammattikalustoa kuvamaan päälavan esiintyjiä. Lähetyksen voi kuvata myös laadukkaalla web-kameralla, jonka voi hankkia alle 100 eurolla. Livestream voidaan järjestää joko Valveen näyttävässä auditoriossa tai asiakkaan omissa tiloissa.

Tapahtuman liput

Sekä webinaariin että virtuaalimessuille voi myydä maksullisia lippuja. Virtuaalimessun ständit voivat olla myös maksullisia, ja tapahtumalla voi olla sponsoreita. Virtuaalitapahtuman markkinointi ja kutsuprosessi tulee suunnitella sekä toteuttaa huolellisesti, jotta tapahtuma saa riittävästi näkyvyyttä ja osallistujia. Virtuaalitapahtuma on erittäin tehokas keino tuottaa uusia liidejä ja se kannattaakin kytkeä markkinoinnin automaatio mukaan prosessiin.

Virtuaalitapahtuma avaimet käteen

Älä jää yksin pohtimaan virtuaalitapahtuman järjestämistä! Varaa aika Markukselle ja kerro tarpeesi, niin neuvomme ja autamme käytännön toteutuksessa.


Katso töitämme

Työ Liidien generointi ja myynnin tukeminen markkinoinnin automaation avulla – Solibri
Työ Metsä on täynnä elämää – UPM Forest Life
Parma referenssi - Valve
Työ Vahva brändi vaatii rohkeutta ja näkyvyyttä – Parma