Valve-webinaari: Helvetinkone

  • Miten rakentaa automaattinen markkinoinnin ja myynnin koneisto 
  • Miten kohdentaa markkinoinnin ja myynnin tekemistä potentiaalisimpiin yrityksiin
  • Miten markkinointi syöttää lämpimiä liidejä myynnille
  • Miten sopia tehokkaasti laadukkaita asiakaspalavereita
  • Uusasiakashankinta vuonna 2020 aktiivisen myyjän näkökulmasta

Asiantuntijat

toniHeiskanen-2020-värit-1

Toni Heiskanen, Change Consultant, Trainers' House

Toni on erikoistunut uusien asiakkaiden voittamiseen. Kokemusta hänellä on myynnistä 9 vuoden ajalta kymmenien tuhansien puhelinsoittojen sekä tuhansien asiakaskohtaamisten edestä. Toni auttaa yrityksiä tekemään heidän myyntityöstä vaikuttavampaa, tuottavampaa sekä skaalautuvampaa.

MarkusValtonen-verkkosivut

Markus Valtonen, Growth Manager, Valve

Markus vastaa Valveen kasvumarkkinoinnista ja myynnin kehittämisestä. Hän aloitti työt Valveella tammikuussa 2020. Aikaisemmin Markus työskenteli HubSpot-konsulttiyrityksessä ja sitä ennen Trainers' Housella yli kolme vuotta myynnin ja esimiestyön kehittämishankkeissa.

Avaa webinaaritallenne tästä

Markus Valtonen

Client Director, Growth Marketing Strategist