Markkinointitiimeiltä odotetaan tänä päivänä enemmän kuin koskaan — enemmän sisältöä, enemmän personointia, parempia tuloksia – ja usein pienemmällä tiimillä kuin aiemmin. Juuri tässä kohtaa HubSpotin tekoälyominaisuudet tulevat avuksi, muuttamalla arjen markkinointityötä nopeammaksi ja helpommin skaalautuvaksi.
Tässä blogisarjamme toisessa osassa sukellamme tarkemmin niihin HubSpotin työkaluihin, jotka on suunnattu markkinointitiimeille ja miten ne voivat tehostaa työskentelyä sisällöntuotannosta kampanjoiden toteutukseen.
HubSpotin tekoäly helpottaa laadukkaan sisällön luomista ja skaalaamista pitäen samalla brändisi yhtenäisenä kaikissa kanavissa.
Tämän mahdollistaa Brand Voice, HubSpotin keskeinen tekoälyominaisuus, joka varmistaa, että kaikki tuotettu sisältö — oli se sitten tekstiä tai visuaalista materiaalia — vastaa brändisi sävyä, tyyliä ja viestintää. Se on sisäänrakennettuna koko sisällöntuotannon työnkulkuun, joten jokainen blogi, laskeutumissivu ja somejulkaisu tuntuu aidosti omalta.
Tässä esimerkkejä markkinointitiimeille tarkoitetuista HubSpotin tekoälytyökaluista:
Koska kaikki nämä työkalut sijaitsevat HubSpotissa, voit luoda yhdestä ideasta monikielistä, brändin mukaiseta sisältöä yhdessä ja samassa työnkulussa ilman tarvetta vaihtaa alustaa tai käyttää muita työkaluja!
Content Remix nostaa sisällön tehokkuuden uudelle tasolle. Sen avulla voit muuntaa yhden sisällön — kuten blogipostauksen, webinaarin tai whitepaperin — moneksi eri formaatiksi: sähköposteiksi, somejulkaisuiksi, podcastiksi ja mainosteksteiksi.
Koska Content Remix hyödyntää Brand Voicea, jokainen sisältökappale on linjassa brändisi tone-of-voicen ja viestinnän kanssa.
Content Remix -työkalun parhaat ominaisuudet:
Markkinointiimille tämä tarkoittaa muun muassa:
Content Remix tarjoaa kaikki mitä tarvitset sisällön skaalaamiseen ilman että poistut HubSpotista!
HubSpotin Breeze Intelligent ja Breeze Agents vievät automaation uudelle tasolle. Nämä työkalut toimivat taustalla ja auttavat tiimiäsi tekemään parempia päätöksiä ja työskentelemään tehokkaammin ilman yhtä laajaa manuaalista työtä.
Tätä ne voivat tarjota markkinointitiimeille:
Olipa kyse korkean ostoaikeen liidien tunnistamisesta tai kampanjan automatisoinnista, Breeze tarjoaa dataa, auttaa oikean suunnan löytymisessä ja tukee prosessissa, jotta tiimisi voi toimia fiksummin kampanjan jokaisessa vaiheessa.
Näiden työkalujen todellinen arvo on siinä, miten vaivattomasti ne istuvat osaksi nykyistä HubSpot-kokonaisuuttasi. Sinun ei välttämättä tarvitse muuttaa nykyisiä prosesseja tai opetella uusia järjestelmiä. Sen sijaan ne tukevat ja vahvistavat sitä, mitä tiimisi jo tekee — nopeuttaen arkea, parantaen sisältöä ja selkeyttäen päätöksiä.
Tarkoitus ei ole korvata markkinoijia — vaan tehdä heidän työstään helpompaa ja vaikuttavampaa.
Varaa lyhyt demo kanssamme — näytämme, miten HubSpotin tekoälytyökalut voivat tukea juuri sinun markkinoinnin tavoitteitasi.
Blogisarjamme seuraavassa osassa kerromme, miten HubSpotin tekoälytyökalut voivat auttaa myyntitiimejä tunnistamaan tärkeimmät liidit, automatisoimaan seurannan ja nopeuttamaan kauppojen sulkemista. Pysy kuulolla!