Työt

 Tuomme selkeyttä, kiteytämme olennaisen ja tarjoamme ratkaisuja yhä monimutkaisemmaksi muuttuvassa toimintaympäristössä ja helpotamme näin asiakkaidemme elämää.

Kaikki työt

Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailman verkkopalvelu antaa joustavat mahdollisuudet sisällön tuottamiseen, asiakkaan palvelemiseen, kohdennettuihin markkinointiratkaisuihin sekä brändin rakentamiseen palvelukokemuksen kautta. 

Valve Saksan valtion turismikeskuksen PR-kumppani 

Saksan valtion turismikeskus edustaa Saksaa matkailumaana, tavoitteena vahvistaa myönteistä mielikuvaa Saksasta ulkomailla.   

Liikennevirasto - hankeviestintää suunnittelusta toteutukseen

Liikenneviraston hankeviestinnän avainsanoja ovat avoimuus, oikea-aikaisuus, monikanavaisuus ja vuorovaikutteisuus.

HKScan - strategialähtöistä viestintää

Valve auttaa HKScania suunnittelemalla ja toteuttamalla monipuolista, kaksisuuntaista viestintää.

Vuosikertomus taipuu moneksi

Vuosikertomus on pörssiyhtiön tärkeimpiä viestinnän työkaluja, ja paljon enemmän kuin edellisen vuoden tulosraportti.

Nokia - Esineiden internet herää henkiin    

Mobile World Congress on vuosittain järjestettävä maailmanlaajuinen mobiilialan konferenssi, jossa Nokia vuonna 2016 esitteli ensimmäistä kertaa viimeisimmän innovaationsa. Valve kehitti yhteistyössä Nokian kanssa HTML5-demoja, joilla Nokia pääsi esittelemään tosielämän sovellutuksia IoT- ja pilvipalveluteknologioidensa saralla.

Finnkinon hyvän käytöksen trailerit

Finnkinon käytöstrailerit muistuttavat elokuvayleisöä hyvän käytöksen kultaisista säännöistä. Jotta kiellot menevät paremmin perille, on tyylilajina absurdi huumori.

Adlibriksen tunnettuus ja myynti nousuun

Kymmenen vuotta Suomessa toimineelle Adlibris-kirjakaupalle suunniteltiin näyttävä kampanjakokonaisuus, joka paransi brändin tunnettuutta ja kasvatti tuntuvasti myyntiä.

Tolkun ihminen vs. luomupiiritäti

Niina Lahtisen tähdittämä Apetit pakasteet -kampanja oli huikea menestys kaikilla mittareilla, ja Apetit vahvisti merkittävästi asemaansa maan suosituimpana pakastebrändinä. 

Onnistuyrittäjänä.fi auttaa alkuun

Nordea, If ja Varma halusivat palvella yritysasiakkaitaan paremmin. Onnistuyrittäjänä.fi -sivuston ideana oli helpottaa yrittäjien arkea tarjoamalla palvelut ja vakuutukset helposti yhden kanavan kautta. 

"On päätösten aika"

Tämä MTV:n uutisten jykevä vaalislogan vuoden 2015 eduskuntavaaleihin sisälsi vahvan viestin. Se kehotti ihmisiä määrätietoiseen vaikuttamiseen - äänestämällä.

Crook’s Head - a dram like no other

The legend has it that Crook’s Head was a place where crooked, but fearless men had their last sip of freedom before being shipped off to a small island prison. 

Sonera - Koska mä voin

Maailma muuttuu, ihmisten arki muuttuu, yleisön maku muuttuu. Tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että brändienkin on muututtava. 

On vain yksi otto

On vain yksi otto voitti kultaa Voitto-mainoselokuvakilpailussa 5.3.2015.

Parempi Länsiväylä

Vastaamme Liikenneviraston Länsimetron liityntäyhteydet -hankkeen viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta. Viestinnän tavoitteena on tukea hankkeen onnistumista avoimella, monikanavaisella ja vuorovaikutteisella viestinnällä.

KINGI

Kaikkien lauluohjelmien äiti KINGI on MTV3:n ennen näkemätön suora musiikkikomediashow, jossa fiktiiviset kilpailijat osallistuvat laulukilpailuun. 

Finnkino joulukampanja 2015

Finnkino ja Valve halusivat muistuttaa kansalaisia siitä, että elokuvissa käynti on todellakin paljon enemmän kuin kaksi tuntia pimeässä elokuvateatterissa. Samalla muistutettiin jo perinteeksi muodostuneesta Finnkinon joulukampanjasta.

MTV:n Ilmoituskone

Persoonallisia mainoksia yksinkertaisin menetelmin. MTV:n Ilmoituskone on verkkopalvelu, joka mahdollistaa tee se itse -mallilla toteutettavat tv-ilmoitukset ensimmäisenä Suomessa,

Suomen Punainen Risti

SPR:n toimintaan liittyy paljon koskettavia tarinoita, jotka kertovat, miksi järjestö on olemassa ja mitä se saa aikaan maailmalla. Riskien keskellä -sovellukseen on tehty ja koottu hieno sisältökokonaisuus, jota SPR voi hyödyntää kaikissa eri kanavissa.

#puhuvatuhkis

Röökinpoltolla voi olla aika kummallisia sivuvaikutuksia. Niistä kertoo puhuva tuhkis, joka vuosikausia kaiken kiltisti nieltyään päätti puhua suunsa puhtaaksi. Tupakoinnista ja vähän tupakoijistakin.

Novita

NovitaKnits on uudenlainen interaktiivinen alusta Novitan asiakkaille. Sivustolla yhdistyvät verkkokauppa, asiakaspalvelu ja sosiaalinen media, jossa kädentaitajat voivat verkostoitua ja pitää työpäiväkirjaa neulontaprojekteistaan. Myös lankojen ostaminen on tehty helpoksi verkkosivuston kautta.

Sokos Hotels

Tablet-pohjaisen palvelun avulla hotelleille saapuvat asiakkaat voivat tutustua hotellin lisäpalveluihin ja huonetyyppeihin. Palvelu suunniteltiin osaksi uutta Solo -hotellikonseptia.

Lämpöä ja tunnetta Hyvää Suomesta –merkkiin

Ruokatieto Yhdistys ry halusi lisätä tunnetta ja lämpöä jo hieman viralliseltakin tuntuneeseen Hyvää Suomesta –merkkiin. Yhdessä Valve Kingin kanssa luotiin uusi Ruokaa omasta maasta –tunnus ja uusi mainonnan ilme. 

Suojelusenkeli

Kenet me näemme, kun kohtaamme erilaisuutta?
Vähemmistövaltuutetun video näyttää, että vieraina pidetyt ihmiset joutuvat elämään aiheettomien epäilyjen ja kielteisten ennakkoluulojen keskellä useammin kuin muut. Videon lopussa kysytään "Kenet sinä näit?" Kysymyksellä herätetään katsoja pohtimaan omia ennakkoluulojaan.

Happy Joe – se onnellinen siideri

Vuoden 2012 alkaessa Suomessa oli tilaus paremmalle siiderille. Siidereitä vaivasi keinotekoinen ja pinnallinen imago, ja mainstream-siiderien markkina oli kutistumassa. Ihmiset kaipasivat laatua, aitoa omenan makua ja erottuvaa brändiä. Mutta entä jos sellaista brändiä ei ollut? Se oli luotava itse, alusta alkaen.

Kiitos yhteydenotosta

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!