B2B-markkinoinnin nykytila ja trendit 2021 -kyselytutkimus

Vuosi 2020 on vaatinut ketteryyttä, uuden oppimista ja epämukavuusalueelle menemistä. Juuri nyt on erityisen kiinnostavaa kartoittaa missä mennään: mitä olemme oppineet ja miten jatkamme tästä eteenpäin? Mitkä ovat B2B-markkinoinnin pahimmat ongelmat tällä hetkellä? Mihin panostetaan nyt eniten, entä millaista osaamista tarvitaan jatkossa?

Kysymmekin sinulta, markkinoinnin ammattilaiselta, mihin suomalainen B2B-markkinointi on menossa.

Vastauksesi auttaa meitä ja suomalaista B2B-markkinointialaa kehittymään. Näin voimme tehdä merkityksellisempää ja toimivampaa markkinointia, jonka tulokset satavat yritysten myynnin kasvuna meidän kaikkien laariin.

Arvomme vastanneiden kesken kahden tunnin inspiraatiosession markkinoinnin trendeistä ja suuntaviivoista (arvo 2500 €).

Osallistu kyselytutkimukseen tästä!

Vastaaminen kestää 5-10 minuuttia.

Vastanneet saavat raportin sähköpostiinsa ensimmäisten joukossa.

Kiitos kun osallistut talkoisiin jakamalla näkemyksesi!

Tekstin on kirjoittanut aiemmin Valveella työskennellyt Chief Commercial Officer Ilmari Piela.

Valveen toimitus