Valve kasvattaa B2B-markkinoinnin transformaatio­­kyvykkyyttään yritysostoin

Valve Branding on ostanut Republicin (entinen Kaimana) B2B-liiketoiminnan, jonka työntekijät ja asiakkaat siirtyvät Valveelle 1. tammikuuta alkaen. Kauppa oli jatkoa Kaimanan teknologialiiketoiminnan ostolle lokakuussa 2023.

Vahvistaakseen pienille ja keskisuurille B2B-yrityksille suunnattuja palvelujaan Valve on ostanut SaaS- ja tilauspohjaisten yritysten palvelemiseen erikoistuneen kasvumarkkinointitoimisto Brandcraftyn. Sen kaikki työntekijät ja asiakkaat siirtyvät Valveelle 1. helmikuuta alkaen.

Valve-acquisitions_1080x1080 (1)

Yritysostot ovat osa Valveen strategian toteuttamista, jonka tavoitteena on tulla B2B-markkinoinnin transformaation kärkinimeksi Euroopassa.

"Useilla B2B-toimialoilla ostopolku alkaa ja päättyy jo verkossa, ja ostopolun siirtyminen verkkoon on nyt erittäin nopeaa. Tämä edellyttää muutoksia B2B-yritysten markkinointi- ja myyntistrategioihin, sekä sisäisiin yhteistyö- ja päätöksentekoprosesseihin. Myös tarve ottaa käyttöön uusia digitaalisia alustoja ja uutta osaamista kasvaa. Autamme asiakkaitamme muutosten toteuttamisessa suurten ja pk-sektorin yritysten tarpeisiin räätälöidyillä palveluillamme", sanoo Valve Brandingin toimitusjohtaja Jorma Maaninka.

Vuonna 2024 Valveen kasvu jatkuu sekä orgaanisesti että yritysostoilla. Tänä päivänä Valve työllistää yli 110 henkilöä. Yhdistämme B2B-alan näkemyksen ja luovuuden markkinointi- ja teknologiaosaamiseemme palvellaksemme B2B- ja julkisen sektorin asiakkaitamme sekä kansainvälisesti että paikallisesti.

Valveen toimitus