En

Valve-webinaari: B2B-markkinoinnin nykytila ja trendit 2021

Viime vuosi oli monella tapaa tapahtumarikas jokaiselle markkinoinnin ammattilaiselle. 2020 vaati epämukavuusalueelle menemistä ja uuden oppimista. Kysyimmekin 40 B2B-markkinoinnin ammattilaiselta heidän suurimmista haasteista ja opeista viime vuonna. Samalla kysyimme mihin suuntaan markkinoinnin panostukset ovat tänä vuonna menossa ja erityisesti mihin osa-alueisiin panostukset ovat suuntautumassa. 

Webinaarissa Valveen Ilmari Piela (Chief Growth Officer) avasi kyselytutkimuksen tärkeimmät havainnot ja kertoi hänen näkemyksistään, mihin suuntaan suomalainen B2B-markkinointi on menossa. Webinaarin vieraspuhujana nähtiin Aalto-yliopiston tutkija ja Aalto EE:n liikkeenjohdon kouluttaja Juho-Petteri Huhtala (KTT). Webinaarissa Juho-Petteri avasi hänen näkemyksiään markkinointiteknologioista: mihin tulisi investoida ja miten teknologiat tulevat kehittymään. Lisäksi hän kertoi millaiset myynnin ja markkinoinnin taidot korostuvat 2030 mennessä. 

Webinaarissa käsittelimme seuraavia aiheita:

  • Suomalaisen B2B-markkinoinnin pahimmat haasteet ja parhaimmat opit 2020
  • B2B-markkinoinnin trendit ja panostukset 2021
  • Markkinoinnin teknologiapanostukset 2021
  • Myynti- ja markkinointiteknologiavalinnat B2B-kontekstissa - Mihin tulisi investoida?
  • Miten myynti- ja markkinnointiteknologiat tulevat kehittymään B2B-kontekstissa? Case B2BAI
  • Millaiset myynnin ja markkinoinnin taidot korostuvat vuoteen 2030 mennessä?

 

Asiantuntijat

JPH   

Juho-Petteri Huhtala, Tutkija ja luennoitsija (Aalto-yliopisto), liikkeenjohdon kouluttaja (Aalto EE), CEO (Nordic Institute of Business & Society)

Juho-Petteri Huhtala (KTT) toimii tutkijana ja luennoitsijana Aalto-yliopiston kauppakorkeakoululla sekä liikkeenjohdon kouluttajana Aalto Executive Education Oy:ssä. Hänen tutkimus- ja asiantuntemusalueitaan ovat innovaatiot, liiketoimintamallien kehittäminen, asiakaskokemuksen johtaminen ja mittaaminen, strateginen markkinointi ja markkinatutkimus sekä tekoälyteknologioiden hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin rajapinnoissa. Akateemisen tutkimuksen ohessa Juho-Petteri Huhtala johtaa Nordic Institute of Business & Society ajatushautomoa. 

IlmariPiela-Verkkosivut

Ilmari Piela, Chief Growth Officer (Valve)

Webinaarimme isännän Ilmarin ydinosaamista on markkinoinnin ja myynnin yhteistyön ja CRM:n sekä markkinoinnin automaation yhteensovittaminen. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus johdon ja konsultoinnin tehtävistä, joissa on onnistuneesti vienyt liiketoiminnan kehityshankkeet ja strategiat konkreettisiin tuloksiin liikevaihdon ja asiakasmäärän kasvuna.

Jos haluat webinaarin opit yrityksesi käyttöön, ota meihin yhteyttä!

 

Hae sivustolta:Search our site: