We Speak B2B - Episode 6 – Claudio Camacho

Valveen uudessa podcast-sarjassa B2B-markkinoinnin tuulissa ja tuiskuissa karaistuneet ja kannuksensa ansainneet päättäjät kertovat, mitkä asiat ovat juuri nyt heille tärkeitä B2B-markkinoinnissa.

Mitkä asiat innostavat, valvottavat, ällistyttävät ja motivoivat heitä? Millaista luonnetta ja luovuutta näissä hommissa vaaditaan? Miten ala on heidän urataipaleensa aikana muuttunut – ja tulee vielä muuttumaan?

Vahvan startup-taustan ja kokeilumentaliteetin omaava Claudio Camacho (Chief Growth Officer, Fidelix) liittyi vieraaksemme puhumaan kokemuksistaan ja opeistaan B2B-kasvujohtajana.

Claudion kanssa keskusteltiin mm. seuraavista aiheista:


  • Miten Piilaakson ja startup-mentaliteetin opit voidaan soveltaa B2B-kenttään?
  • Kasvun esteet, jotka Fidelix pyrkii ratkaisemaan tulevaisuudessa
  • Markkinointi ratkaisevana työkaluna talenttipulaan
  • Markkinoinnin tulevaisuuden trendit
  • Kokeilukulttuuri, ja miten saada johto vakuutettua sen voimasta

YouTube:


Spotify:

Valveen toimitus