Tätä on Valve

Uskollisia juurillemme digitaalisissa kokemuksissa

Liity Valveen sisäpiiriin
People sitting in a campfire

Tarinamme

Tarinamme alkoi vuonna 2000, kun ensimmäinen internetkupla oli puhkeamaisillaan. 11 nuorta päätti ottaa riskin ja perustaa toimiston, jossa keskityttiin laatuun jargonin sijaan. Syntyi Valve. 

Valve vei tekemisen nopeasti ihan uudelle tasolle. Se oli maan ensimmäinen toimija, joka pystyi tuottamaan kansainvälistä laatua rikastetun median ja interaktiivisten audiovisuaalisten ratkaisujen saralla. Tekemisen meininki on ollut aina vahvasti läsnä – intohimo luoda parhaita käyttäjäkokemuksia suurenmoisella muotoilulla ja halu kokeilla nopeasti kehittyvien internet- ja peliteknologioiden hienouksia. 

picture taking using drone up in the sky in mountains full of snow with people walking in a snowy trail.

Yli kymmenessä vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon. Valveesta on kasvanut monialainen digitaalisen markkinoinnin toimisto. Juurillemme uskollisina yli 100 asiantuntijaa digitalisoivat kaupallisia kokemuksia, rakentavat brändejä ja yhdistävät markkinointia ja myyntiä parhaan käyttäjäkokemuksen avulla, mikä on edelleen intohimomme.  

Lupaamme luoda sellaisia ostokokemuksia, joita haluaisit kokea itse! Tavoitteemme on olla eurooppalaisen B2B-markkinoinnin murroksen ykkösnimi niin kasvuyrityksille, suuryrityksille kuin julkisen sektorin organisaatioillekin.

Advance B2B on nyt osa Valvea

 Valve osti Advance B2B:n koko osakekannan 30.4.2025, ja yhtiö toimii jatkossa Valve Brandingin tytäryhtiönä.

Advance B2B:n vahva osaaminen kasvumarkkinoinnissa, HubSpot-ekosysteemissä ja kansainvälisessä B2B-markkinoinnissa täydentää erinomaisesti Valveen tarjoomaa. Yhdessä voimme tarjota asiakkaillemme entistä kattavampia ratkaisuja – strategiasta toteutukseen, teknologiasta brändiin.

Yhdistämällä voimamme muodostamme yhden Euroopan johtavista HubSpot-kumppaneista ja vahvistamme asemaamme kasvuhakuisen B2B-markkinoinnin edelläkävijänä.

women in swimsuits in a winter landscape.

Kestävä kehitys

Haluamme olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja kumppani. Me tunnistamme vaikutuksemme ihmisiin ja ympäristöön. Työskentelemme systemaattisesti minimoidaksemme kielteiset vaikutukset ja lisätäksemme myönteisiä. 

Vuonna 2022 arvioimme kestävään kehitykseen liittyviä kysymyksiä työntekijöiden, asiakkaiden ja omistajien käymän sidosryhmävuoropuhelun avulla. Digitaalisia markkinointipalveluja tarjottaessa kestävyyskysymykset liittyvät useimmiten sosiaaliseen vastuuseen: työntekijöiden hyvinvointiin, asiakaspalvelun laatuun ja asiakastyytyväisyyteen sekä eettisiin liiketoimintatapoihin.  

close up photo of hands holding mushrooms in forrest.

Kyberturvallisuus ja asiakkaiden auttaminen ilmastonmuutoksen torjunnassa ovat olennaisia ympäristö- ja hallintokysymyksiä. ESG-ohjelmassamme hahmotellaan konkreettisia toimia näiden kysymysten kohtaamiseksi. Seuraava sidosryhmävuoropuhelu on suunniteltu pidettäväksi vuonna 2024. 

Seuraamme jatkuvasti keskustelua ja lainsäädäntöä, kehitämme palvelujamme ja koulutamme henkilöstöämme kestävään kehitykseen. Katso, miten kestävä kehitys integroituu markkinointipalveluihimme ja tule mukaan luomaan parempaa tulevaisuutta.

 

aboutus-5

100+ työntekijää

200+ asiakasta

>90% asiakastyytyväisyys Yli 90 % asiakkaistamme ovat tyytyväisiä ja kertovat hyötyneensä työskentelystä kanssamme. (Feelback Survey 2023)

Valveen sisäpiiri

Liity B2B-markkinoinnin yhteisöömme, niin saat sähköpostiisi inspiraatiota ja vinkkejä alan huipuilta. Hyppää mukaan Valveen sisäpiiriin!