En
Solibri

Kasvun tukeminen markkinoinnin automaation avulla – Solibri

Asiakkaamme Solibri, suomalainen rakennusteollisuuden suunnitteluohjelmistojen valmistaja, halusi tehostaa digitaalista markkinointiaan tukeakseen yhtiön voimakasta kasvustrategiaa.

Solibri_hero_Valve_original

Tehokkaampi yhteistyö markkinoinnin ja kansainvälisten myyntikumppanien välillä

Ohjelmistojen koekäyttöjaksot ovat yksi yhtiön tärkeimmistä digitaalisista myynnin työkaluista, ja tavoitteena oli tuottaa korkealaatuisia myyntiliidejä sen tärkeälle kansainväliselle myyntikumppanien verkostolle. Verkkosivuanalytiikan auditointi osoitti, että liikenne Solibrin verkkosivuille oli huomattavan suurta, mikä kieli valtavasta potentiaalista ja kansainvälisestä kiinnostuksesta.

Markkinoinnin automaatio ratkaisuna tarjoaa yhtiölle tehokkaan alustan monikanavaisen markkinoinnin toteuttamiseen, mittaamiseen sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyön kehittämiseen.

+150 %

kasvu koekäyttäjä-konversioiden määrässä

5,1 %

konversioaste verkkosivuvierailun ja koekäyttäjien rekisteröitymisen välillä

Valve’s professionalism, fast response time, and can-do attitude makes them a pleasure to work with. They truly excel in problem-solving and building a digital solution that drives and measures sales in every stage of the funnel.

Russell Anderson, Brand & Marketing Director, Solibri

Liidien pisteytysmallin avulla myyntiliidit arvotetaan ja potentiaalisimmat tunnistetaan massasta tehokkaammin.

Solibri valitsi markkinoinnin automaatiojärjestelmäkseen HubSpotin, jonka avulla on onnistuttu tehostamaan liidien hankintaa ja hoivaamista. 

HubSpot mahdollisti myös useiden eri markkinoinnin prosessien, kuten sähköpostiviestinnän, sosiaalisen median ylläpidon ja digitaalisen mainonnan keskittämisen yhden järjestelmän kautta hallittavaksi.

Verkkosivujen konversio-optimoinnilla saatiin muutettua suuria kävijämääriä tehokkaammin tunnistetuiksi koekäyttäjiksi ja HubSpotin avulla näitä pystytään sitouttamaan aiempaa yksilöllisemmin ja tehokkaammin. Käyttäytymisen ja kielialueen perusteella mukautuva hoivaohjelma myös muistuttaa ja kouluttaa järjestelmän käyttöön.

Solibrille toteutetun liidien pisteytysmallin avulla myyntiliidit arvotetaan ja potentiaalisimmat tunnistetaan suuresta massasta tehokkaammin. HubSpot on integroitu Salesforcen päälle rakennettuun kumppaniportaaliin, jossa liidit saadaan nyt välitettyä suoraan oikeille jälleenmyyjille eri maissa.

Katso Solibrin Russell Andersonin ja Valveen Jennica Arvosen tarkemmat kommentit yhteistyöstä:

Kysy lisää markkinoinnin automaatiosta:

JennicaArvonen-verkkosivut

Jennica Arvonen

Growth Marketing Strategist, Talent Lead +358 40 661 5302

BWSquare_Karp_Merle_RGB

Merle Karp

Growth Marketing Specialist

Hae sivustolta:Search our site: