En

Valveelle kansainvälistä tunnustusta Nokia-yhteistyöstä

Valve on voittanut hopeaa kansainvälisen E3-verkoston Best of International (BOI) -kilpailusta. Tunnustus saatiin Nokialle tehdyistä immersiivisistä Mobile World Congress -demoista.

 

VR-ballerina_ 1080x1080

Mobile World Congress on maailman merkittävin telekommunikaatioalan tapahtuma, johon osallistuu vuosittain yli 80 000 kävijää yli 200 maasta. Se on paikka, jossa alan huippuosaajat, vaikuttajat ja johtajat kokoontuvat tutkimaan alan kuumimpia aiheita.

Valve sai kunnian auttaa Nokiaa tuomaan heidän visionsa "Unlocking 5G revenue with ecosystems" näyttävästi esille. Valveen VFX-tiimi loi vangitsevan Mixed Reality (MR) - ja Virtual Reality (VR) -esityksen, joka upotti kävijät syvälle Nokian Network as Code (NaC) -ratkaisun monimutkaisiin toimintoihin, esitellen metaversen valtavan potentiaalin.

Katso Valveen kansainvälistä arvosta kerännyt toteutus Nokialle: 

HubSpot Video

Valveen kyky yhdistää teknologia, markkinointi ja luovuus asiakkaan tarjoaman parantamiseksi ja vaativien yleisöjen sitouttamiseksi oli ratkaisevassa asemassa palkinnon voittamisessa. 

Best of International (BOI) Awards

 

Yhteistyö Nokia kanssa Mobile World Congressilla tarjosi vangitsevan kurkistuksen tulevaisuuteen, jossa Network as Code on keskeisessä roolissa 5G-ekosysteemin kehittymisessä ja hyödyntämisessä. Tämä tunnustus korostaa Valveen sitoutumista tuloksia tuottavaan markkinointiin, joka vaikuttaa samalla positiivisesti yhteiskuntaan. 

"Tämä on yksi ensimmäisistä, ellei jopa ensimmäinen kerta, kun Mixed Reality ja Virtual Reality yhdistyvät saumattomaksi kokemukseksi, joka on sekä viihdyttävä että opettavainen. Hyödynsimme viimeisintä Meta Pro HMD:tä äärirajoilleen ja saavutimme haluamamme tulokset. Mixed Realityn avoimuus teki kokemuksesta helposti lähestyttävän, kun taas Virtual Reality vei sen aivan uudelle tasolle. Olemme työskennelleet Nokian kanssa jo jonkin aikaa, ja läheinen yhteistyömme heidän kanssaan oli avainasemassa hopeapalkinnon saavuttamisessa kansainvälisellä areenalla," totesi Risto Karhu, Valveen VFX-tiimin johtaja.

Jos haluat keskustella enemmän immersiivisten teknologioiden hyödyntämisestä markkinoinnissa tai vain käydä kahvilla kanssamme, lähetä sähköpostia VFX-gurullemme Ristolle!

Lisätietoa E3-verkostosta:  

E3 on itsenäisten markkinointi- ja viestintätoimistojen kansainvälinen verkosto. Verkoston syvä kohderyhmäymmärrys ja laaja taitovalikoima tarjoavat tehokkaan pääsyn oikeanlaiseen osaamiseen kansainvälisten haasteiden parissa. Tämä mahdollistaa E3-asiakkaille brändin ja myynnin kasvutavoitteiden saavuttamisen kunkin maantieteellisen markkinan osalta yksinkertaistetulla, tehokkaalla ja yhtenäisellä tavalla.

Hae sivustolta:Search our site: