We Speak B2B - Episode 1 - Ari Vänttinen

Valveen uudessa podcast-sarjassa B2B-markkinoinnin tuulissa ja tuiskuissa karaistuneet ja kannuksensa ansainneet päättäjät kertovat mitkä asiat ovat juuri nyt heille tärkeitä B2B-markkinoinnissa. ​​

Mitkä asiat innostavat, valvottavat, ällistyttävät ja motivoivat heitä? Millaista luonnetta ja luovuutta näissä hommissa vaaditaan? Miten ala on heidän urataipaleensa aikana muuttunut – ja tulee vielä muuttumaan? ​

Pitkän linjan markkinointijohtaja Ari Vänttinen (nykyinen F-Securen CMO) liittyi vieraaksemme puhumaan hänen kokemuksistaan ja opeistaan B2B-markkinointijohtajana.

Arin kanssa keskusteltiin mm. seuraavista aiheista:


  • Miten saada organisaatio sitoutumaan markkinoinnin tasonnostoon ja mitä markkinointijohtajalta vaaditaan?
  • Tarinan merkitys liiketoiminnassa ja markkinoinnissa
  • Yrityksen ainutlaatuisen arvon kaivaminen ja löytäminen
  • F-Securen B2B-markkinoinnin kehittäminen
  • Kuinka Ari noukkii asiakasymmärrystä uudella tavalla

YouTube:

 

Spotify: 

Valveen toimitus