Brändistrategia

Kun pidät hyvää huolta brändistäsi, se pitää hyvää huolta sinusta

Teillä on taatusti vahvuuksia ja (piilossakin olevia) supervoimia, jotka tekevät teistä vetovoimaisen, erottuvan ja innostavan niin kumppanina kuin työnantajana.

Liiketoimintatavoitteidenne pohjalta laadittu brändistrategia rakentaa tukevan perustan viestinnälle, markkinoinnille ja myynnille. Vahva brändi on yrityksellesi enemmän kuin henkivakuutus ja arvokas omaisuuserä. Se luo pohjan kestävälle kilpailuedulle ja asiakasuskollisuudelle. Siitä saa ja kannattaa olla ylpeä.

Valve Way -brändistrategiaprosessin tuloksena löydämme yhdessä vastaukset muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä on yrityksellenne järkevin tapa rakentaa asiakaslähtöinen brändiarkkitehtuuri?
  • Mikä on se strateginen tavoitepositio, joka brändisi kannattaa valloittaa?
  • Mikä on brändisi antama ainutlaatuinen arvolupaus?
  • Miten brändisi erottuu edukseen niin persoonallisuudellaan kuin toiminnallaan?
  • Minkä paikan brändisi voi valloittaa teille tärkeiden ihmisten mielissä ja sydämissä pysyvästi?

Brändi tarvitsee johdonmukaista huolenpitoa pysyäkseen vahvana ja vaikuttavana. Maan kokenein joukko B2B-brändinrakentajia sitoutuu pitämään huolta brändistäsi ja sen kasvusta joka käänteessä ja kehitysvaiheessa niin kotimarkkinoilla kuin kansainvälisesti E3-verkoston avulla.

Valve Way – brändistrategiset palvelut:

  • Valve Brand Landscape Snapshot – AI-pohjainen brändisi viestintäympäristön tilannekuva ja analyysi
  • brändiuudistukset ja -päivitykset
  • visuaalisen identiteetin uudistaminen ja kehittäminen
  • brändiarkkitehtuurin ja brändien roolien määrittely
  • nimen ja nimistön kehittäminen
  • brändin positiointi
  • arvolupaus, viestiarkkitehtuuri ja puhumisen tyyli
  • brändityökalut ja -ohjeistukset
  • sisäinen markkinointi ja sitouttaminen
  • brändilanseeraukset kanavariippumattomasti
Kirsi Nurmi

Kirsi Nurmi

Director, Senior Consultant +358 45 271 9559

Ota yhteyttä