Casambi

Tiiviillä yhteispelillä saatiin ketterästi kuntoon kasvun edellytykset visuaalisen ilmeen raikastuksesta myynnin optimointiin.  

 

Tarve

Casambi on markkinoiden johtava langattomien valaistusjärjestelmäohjelmistojen toimittaja. Yhtiön ratkaisu on käytössä maailmanlaajuisesti yli 100 000 kohteessa, muun muassa BBC:n toimistoissa, Porschen myymälöissä ja 2 000 vuotta vanhassa Domus Aureassa Roomassa. Casambin pääkohderyhmät ovat valaistus- ja sähkösuunnittelijat, komponentti- ja valaisinvalmistajat sekä arkkitehdit. 

Saavuttaakseen kunnianhimoiset kasvutavoitteensa Casambi tarvitsi ketterän kumppanin, jolla olisi monipuolista digitaalisten työkalujen osaamista markkinoinnin tehostamiseen.  

Ratkaisu

Kumppanuus alkoi brändin visuaalisuudesta sekä verkkosivustosta ja laajeni täyden palvelun markkinointiyhteistyöhön, johon kuuluvat HubSpot CRM, automaatio, data-analytiikka ja tapahtumat. 

Ensimmäisiä askelia olivat Casambin visuaalisen ilmeen kiillotus ja verkkosivuston uudistaminen. Loimme casambi.comille täysin uuden ilmeen ja teimme samalla konepellin alla töitä, jotka paransivat käyttöliittymää.  

Tiimin yhteistyö Casambin asiantuntijoiden kanssa sujui alusta alkaen sutjakasti, mikä helpotti ryhtymistä seuraaviin toimiin, jotka auttaisivat Casambia saavuttamaan kasvutavoitteensa – brändin kehittämiseen, tietoisuuden lisäämiseen ja myynnin optimointiin. 

Ratkaisu

Autamme Casambia saavuttamaan kasvutavoitteensa kehittämällä brändiä, lisäämällä tietoisuutta ja optimoimalla myyntiä.

Tulokset

Työskentelimme ketterästi ja kommunikoimme tiiviisti Casambin kanssa, minkä ansiosta pystyimme kehittämään verkkosivustoa pala ja näkymä kerallaan. Kahden vuoden yhteistyö on tuottanut joustavan design-ekosysteemin, jonka avulla on helppo luoda uusia komponentteja, sivupohjia ja tietokantafilttereitä. 

Kun perusasiat oli saatu kuntoon, siirryimme päivittäisessä tekemisessä tukemaan markkinoinnin automaatiota, asiakashallintaa, markkinointi- ja myyntidatan selkeyttämistä ja tapahtumatuotantoa. 

Menestystarina: Casambi Summit

  • Tapahtumatuotanto, visuaalisen identiteetin suunnittelu ja markkinointi 
  • Virtuaalitapahtuma useille eri aikavyöhykkeille 
  • Monikanavainen markkinointi, sähköpostikampanja, kolmen viikon mainoskampanja
  • 77maasta
  • 2 869 osanottajaa
+ Snap - casambi refe 1000x600

Haluatko keskustella siitä, miten voisimme yhdessä tehdä tavoitteistanne kestäviä tuloksia?

Ota yhteyttä