Asiakaskokemuksen johtaminen digitaalisessa ajassa

Elina Kukkonen — 20.06.2017

Elina Kukkosen (Marketing director, Alma Media) vieraskynästä lähteneen blogisarjan kolmannessa ja viimeisessä osassa luupin alle otetaan asiakaskokemuksen johtaminen. Luomalla ensiluokkaisen asiakaskokemuksen yritys luo kestäviä asiakassuhteita…

Project-Id-Version: PROJECT VERSION POT-Creation-Date: 2017-06-08 16:46+0300 PO-Revision-Date: 2015-06-09 13:11+0300 Last-Translator: Automatically generated Language-Team: none Language: fi MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1);

Project-Id-Version: PROJECT VERSION POT-Creation-Date: 2017-06-08 16:46+0300 PO-Revision-Date: 2015-06-09 13:11+0300 Last-Translator: Automatically generated Language-Team: none Language: fi MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1);

Ota yhteyttä

Jätäthän ystävällisesti yhteystietosi niin olemme pikimmiten yhteydessä.

Sähköpostiosoite on viallinen!
Kenttä on vaadittu!