Parma

Vahva brändi vaatii rohkeutta ja näkyvyyttä

Rakennusala on äärimmäisen suhdanneherkkää ja kilpailtua. Tarvitaan luotettavia ja näkyviä toimijoita, jotka pystyvät olemaan tarvittaessa myös vahvoja mielipidevaikuttajia ja koko teollisuuden puolestapuhujia. Yksi tällaisista on Suomen suurin betonielementtien valmistaja Parma Oy.

Parma on hyödyntänyt kokonaisvaltaisesti markkinointiviestinnän keinoja. Lisäksi olemme auttaneet Parmaa kehittämään sisäistä viestintää ja tiedonkulkua. Tämä on konkretisoitunut henkilöstön alati vahvistuvana me-henkenä sekä määrätietoisina laatu- ja työturvallisuusaskeleina. Vankistamamme brändin ja asiakaslupauksen pohjalta on ollut hyvä rakentaa monikanavaista viestintää, joka on mahdollistanut yhtiön imagon vahvistamisen ja näkyvyyden lisäämisen. Parman kansainvälinen isäntä, Consolis-konserni, tarjoaa läpi Euroopan yhtenäisen visuaalisen ulkoasun.

 

"Vankistamamme brändin ja asiakaslupauksen pohjalta on ollut hyvä rakentaa monikanavaista viestintää, joka on mahdollistanut yhtiön imagon vahvistamisen ja näkyvyyden lisäämisen."