En
VTT

Kyberturva-aiheinen sisältömarkkinointi- ja liidienkeruukampanja – VTT

Hero_VTT_Cyber_Colour

Asiakkaamme VTT kääntyi puoleemme, jotta loihtisimme kolmevuotisen kyberturvahankkeen loppuraportista houkuttelevaa markkinointisisältöä.

VTT toivoi markkinointikampanjaa, joka toisi näkyvyyttä loppuraportille, kasvattaisi tietoisuutta VTT:n kyberturvapalveluista ja tuottaisi lämpimiä myyntikontakteja.

933 615

näyttökertaa bannerien ja sosiaalisen median postauksilla

2 826

kävijää kampanjasivulla

182

lämmintä liidiä yhteystietoineen

Kampanja toi raportille laajan näkyvyyden ja onnistui erinomaisesti lisäämään tietoisuutta VTT:n kyberturvapalveluista ja -osaamisesta.

,
Raportti_pöydällä_Valveen_sivuille2

Tutkimusraportti lyhennettiin ja muunnettiin markkinoinnillisempaan muotoon.

Tutkimusraportin ympärille suunniteltiin markkinointikampanja Eloqua-automaatiojärjestelmää hyödyntäen. Kohdennetut sähköpostisuorat lähetettiin kahdelle, VTT:n olemassa olevasta markkinointirekisteristä poimitulle kohderyhmälle. Kampanjasivusto esitteli kyberturvaraportin, jonka sai liidienkeruulomakkeen täyttämällä sekä tehtiin VTT:n kyberturvaosaamista ja -tarjoamaa tunnetuksi, myös ladattavan palveluesitteen muodossa.

Näyttö_v1

Lisänäkyvyyttä hankittiin bannerikampanjalla, joka näkyi kohderyhmän kannalta olennaisissa suomalaisissa verkkomedioissa. Lisäksi hyödynnettiin VVT:n käyttämiä sosiaalisen median kanavia, olemassa olevia uutiskirjeitä, blogialustaa sekä verkkosivuja johtamaan liikennettä kampanjasivulle. Raportin tilanneille toteutettiin myös kolmivaiheinen nurturointikampanja, joka esitteli VTT:n kyberturvallisuustarjoamaa lähemmin.

Kampanja toi raportille laajan näkyvyyden ja onnistui erinomaisesti lisäämään tietoisuutta VTT:n kyberturvapalveluista ja -osaamisesta. Banneri- ja some-kampanjat toivat aiheelle runsaasti kaivattua lisänäkyvyyttä. Kaikkiaan kampanja tuotti runsaasti lämpimiä kontakteja, joiden ansiosta sovittiin yli viisitoista myyntikäyntiä. Näistä kaksi on jo johtanut kauppoihin ja muiden osalta myyntisuppilo on edelleen lupaavasti auki.

Tulokset

933 615 näyttökertaa bannerien ja sosiaalisen median postauksilla
8,8 % konversio sähköpostisuorilla
2 826 kävijää kampanjasivulla
182 lämmintä liidiä yhteystietoineen
6,4% konversio
15+ myyntitapaamista
2+ kauppaa

Valve-fi_REFE_VTT_karuselli_180522

Kysy lisää digitaalisesta asiakaspolusta

sara-nikander

Sara Nikander

CEO & Partner +358 45 6735 577

Hae sivustolta:Search our site: